AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #1 Skrevet 17. januar 2019 Fikk en regning i posten med varsel om inkasso eller noe om å komme å hente ting for den verdien, dersom jeg ikke betaler innen 14 dager. Mener selv jeg har betalt dette, men er jaggu ikke sikker, siden det er så lenge siden. Står at dette er gebyrer for 2 datoer, for å ha betalt noe for sent. Er vel bare snakk om at jeg var sen å betale noe matpenger for 200kr, da jeg jobba i barnehage. Summen her er 700 kr. Men kan de bare sende slikt uforventet lang tid i etterkant? Anonymkode: 23d48...5f8
godfisk Skrevet 17. januar 2019 #2 Skrevet 17. januar 2019 Ja, det kan de. Krav foreldres først etter tre år. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #3 Skrevet 17. januar 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk en regning i posten med varsel om inkasso eller noe om å komme å hente ting for den verdien, dersom jeg ikke betaler innen 14 dager. Mener selv jeg har betalt dette, men er jaggu ikke sikker, siden det er så lenge siden. Står at dette er gebyrer for 2 datoer, for å ha betalt noe for sent. Er vel bare snakk om at jeg var sen å betale noe matpenger for 200kr, da jeg jobba i barnehage. Summen her er 700 kr. Men kan de bare sende slikt uforventet lang tid i etterkant? Anonymkode: 23d48...5f8 Hva er det egentlig du har fått? Det der høres som kravet har gått lenger enn inkassovarsel. Anonymkode: 38ffe...764
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå