AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #1 Skrevet 17. januar 2019 Hei! hver gang jeg er på besøk hos kjæresten min og hans familie, føler jeg et veldig stort ubehag. Det har seg nemlig slik at min far er alvorlig syk av kreft, og det er en anspenthet mellom meg og han uten at jeg ønsker å gå nærmere inn på det. La oss bare si det slik at vi bor under samme tak, men snakker ikke sammen. problemet kommer når jeg er hos kjæresten sin familie. Hver gang jeg kommer på besøk, spør hele familien hans om hvordan det går med faren min, behandlingen osv. Saken er den at jeg virkelig ikke vet hvordan det går med min far. Jeg ender opp med å finne på ting, og det er et tema jeg egentlig ikke ønsker å snakke om. De er ikke klare over at jeg ikke har noe kontakt med faren min, og jeg synes det er veldig ubehagelig at de spør så mye rundt det. Skjønner st de spør for å være hyggelige. jeg ønsker ikke å si til dem direkte at jeg ikke har noe kontakt med faren min, da det er veldig privat for meg og noe som kun de aller nærmeste er klare over. hvordan kan jeg få slutt på alle spørsmålene ang min far? hilsen jente 16 Anonymkode: 5ca36...6ff
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #2 Skrevet 17. januar 2019 Be kjæresten din om å ta en prat med dem, hvor han forklarer at du ikke ønsker å snakke om det uten at du tar det opp selv. Anonymkode: bc262...7c0 5
Kontormus Skrevet 17. januar 2019 #3 Skrevet 17. januar 2019 Det er spesielt å ikke snakke med faren sin når situasjonen er slik den er. Den der oppførselen bør du ha god grunn for. Som utenforstående hadde jeg nok sperret øynene opp hvis jeg fikk vite 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #4 Skrevet 17. januar 2019 Det må være lov å svare at du ikke orker å prate så mye om det, for det er en vanskelig situasjon for deg! Anonymkode: 6bd11...f7c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå