annev Skrevet 17. januar 2019 #1 Skrevet 17. januar 2019 Jeg ser at dere som er ufine og kvasse i kommentarfeltet, er som regel anonyme, er det lettere å være ekle mot andre daa??? 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #2 Skrevet 17. januar 2019 Overrasker det deg? Sier vel seg selv.. Anonymkode: 9733f...965 3
stenalina Skrevet 17. januar 2019 #3 Skrevet 17. januar 2019 Såklart er det enklere da, men jeg synes det er litt artig at det er sånn ettersom man allerede er ganske så anonym
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #4 Skrevet 17. januar 2019 Noen ganger blir utsagn tolket som mer ufine enn de er ment også. Sitter noen fornuftige Fiaer klar til å moralisere i det de svinger innom Kvinneguiden, på samme vis som det finnes noe Ufine Ulfer, som er klar til å ta ut sin aggresjon i det de slår på pcn.. Anonymkode: 71cc4...ea0 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #5 Skrevet 17. januar 2019 Jepp. Har fått noen uhyggelige og ubehagelige svar bare idag. Lite greit, men jeg prøver å heller tenke at de ikke kjenner meg nok til å faktisk ha hold for de påstandene de har om meg. Anonymkode: 21160...5bc 2
Ichiko Skrevet 17. januar 2019 #6 Skrevet 17. januar 2019 6 minutter siden, stenalina said: Såklart er det enklere da, men jeg synes det er litt artig at det er sånn ettersom man allerede er ganske så anonym Mange ønsker likevel å ha en positiv image her inne, framstå som særdeles likandes folk, bygge en persona som viser det de vil vise. Men kamuflert bak AB-knappen slipper de løs grumset og gørra. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #7 Skrevet 17. januar 2019 Jeg snakker rett fra levern, så kan sikkert tolkes på flere måter. Ikke alltid like lett å tyde ting skriftlig Anonymkode: 86dd1...516
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #8 Skrevet 17. januar 2019 Ufin, kvass og ekkel, har du noen konkrete eksempler, eller retter du bare skytset i generell retning av folk flest? Kan det være at noen bare er uenige med deg, eller misforstår deg? Anonymkode: 9eb6c...70f
annev Skrevet 17. januar 2019 Forfatter #9 Skrevet 17. januar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ufin, kvass og ekkel, har du noen konkrete eksempler, eller retter du bare skytset i generell retning av folk flest? Kan det være at noen bare er uenige med deg, eller misforstår deg? Anonymkode: 9eb6c...70f Er ikke mot meg, men når jeg leser diverse innlegg, så er det innimellom mange unødvendige ekle kommentarer. 😑 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #10 Skrevet 18. januar 2019 7 timer siden, annev skrev: Jeg ser at dere som er ufine og kvasse i kommentarfeltet, er som regel anonyme, er det lettere å være ekle mot andre daa??? Heller motsatt Anonymkode: 3fa3d...fe8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå