Gå til innhold

Dama tenner på at jeg har sex med andre kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer har vært sammen i 5 år, og har inntil nylig hatt et helt normalt sexliv. De siste månedene har hun dog hintet frampå om at hun ønsker å se meg ha sex med en annen kvinne. I startet var ikke dette noe som fristet meg, men da hun kom i snakk men en særdeles attraktiv jente på et utested klarte jeg ikke å dy meg.

Kort fortalt så endte det med at vi tok taxi hjem til oss og havnet i seng. Min samboer ønsket da å se meg knulle denne nye jenta, mens hun gav instruksjoner på hva jeg skulle gjøre med henne.

Instruksjonene var utelukkende stillinger og handlinger der jeg dominerte jenta, som for eksempel dra henne i året, hold henne fast, spank henne, tving henne ned på knær for deg. Hun ønsker ikke at jeg slikket jenta, så for meg virker det som hun ønsket å se meg i en "maskulin" posisjon der jeg fremstår som "mann".

Etter jenta hadde reist hadde vi en halvtimes pause før jeg og kjæresten min også hadde sex. Da merket jeg at hun virkelig var våt, så dette må være noe hun virkelig tenner på. 

Er dette normalt for dere kvinner? Vet det er mange menn som tenner på at dama har sex med andre, men mer sjeldent at dama ønsker mannen skal ha sex med en annen? 

Anonymkode: 6f8c8...da2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du virker å være mer opptatt av å fortelle om din egen seksuelle episode med en annen kvinne enn hva samboeren synes om dette. Det du beskriver høres aller mest ut som en fantasi du og noen andre kan ha, og som noen praktiserer, men jeg lover deg at dette ikke er noe som kvinner flest ønsker å være med på.

Så nei - dette kan ikke sies å være normalt for kvinner.

Anonymkode: 81151...c1a

• Liker 5
Skrevet

Det TS beskriver er ikke særlig utbredt, men noen få kvinner er sånn som han beskriver. Ekskona var nok litt bi, samtidig som hun også tente veldig på å bli dominert av en mann, rett og slett grundig knullet. I og med at hun ikke selv kunne gjøre det med "koseveninna" , så tente hun voldsomt på at jeg gjorde det, og hun fikk se. 

Så det er ikke vanlig, men kanskje ikke direkte unormalt heller. Syns ikke TS har noe å klage over, akkurat :)

Anonymkode: de3c9...573

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenner veldig på at min fyr blir knullet av en annen mann faktisk, fått opplevd det 2 ganger hittil, veldig opphissende. Jeg tenner kun på å se han blir tatt, ikke omvendt. Så er vel ikke helt unormalt at dama di ønsker se deg med en annen dame. 

Anonymkode: 564f0...327

Skrevet

Jeg tenner på det jeg :) vi har enda ikke fått muligheten men vi prøver å få det til. 

Anonymkode: 55a67...260

Skrevet

Slike fantasier er nok ikke unormalt hverken blant menn eller kvinner. Det er nok flere enn du tror som faktisk lever ut slike fantasier også. De som faktisk drar på swingersklubb er bare en bitteliten del av dette, det skjer mye moro rundt om i private hjem :)

Anonymkode: e9cf6...de6

• Liker 3
Skrevet

Stakkars jente. Dere var jo stygg mot henne. Tenker hin gikk hjem med traumer.

Anonymkode: 10216...c2e

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du bare antar at hun ble voldtatt, eller? Tviler på at det var det som var dama til ts sin fantasi... Voksne mennesker kommuniserer gjerne før de har sex, tro det eller ei!

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva vet du om det? Som regel bruker folk å spørre før de gjør diverse greier, det står ikke i teksten noen steder hva hun ble spurt om eller hva de snakka om på forhånd? 

Anonymkode: f4daf...acd

Skrevet

For meg er dette helt fjernt. Jeg tenner mye mer på at han bare er min. Ville nok mistet totalt lysten om han skulle ligget med en annen. 

Skrevet

et ord.... KO-KO

Anonymkode: 35a1b...764

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Det er nok ikke vanlig, men på ingen måte unormalt. Seksualitet er virkelig mangfold i praxis.

Skrevet
12 timer siden, Ella Ellefantella skrev:

Du bare antar at hun ble voldtatt, eller? Tviler på at det var det som var dama til ts sin fantasi... Voksne mennesker kommuniserer gjerne før de har sex, tro det eller ei!

ENIG

• Liker 1
Skrevet

Jeg er bifil, og tenner på å se min mann med en annen kvinne, og dele opplevelser med ham og andre kvinner, men jeg synes det hørtes litt kaldt ut det dere drev på med. Som om hun var en hore eller gjenstand dere lekte dere med. Jeg håper hun var komfortabel med situasjonen! 

Jeg kan fint komme med hint og vink til hva jeg ønsker, men hadde aldri kommandert ham til å bruke og nedverdigende henne, selv om jeg er "sjefen" i en slik situasjon, og han er ekstra oppmerksom på hva jeg ønsker og liker. Jeg hadde iallefall ventet til vi kjente henne godt, og visste at hun var trygg nok på oss begge til å være med på leken. Det er ganske sårbart å være tredjeperson i en slik setting (ja har forsøkt det også), så slik sjefing kunne fort føles ubehagelig. Jeg hadde ikke likt det, før jeg kjente paret GODT, selv om jeg kan like å bli dominert. 

Et eller annet her får meg imidlertid til å tenke at dette er mer en fantasi enn en ekte opplevelse. 

Anonymkode: 1b6d5...830

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...