Fame Skrevet 17. januar 2019 #1 Skrevet 17. januar 2019 Helst hvis dere utdannet dere i Vestfold: Hvor mye er man på skolen i uka? Er det mulig å ha jobb ved siden eller er det bare masse skole? Legger ved at jeg skal pendle litt i tillegg ^_^ Takk på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #2 Skrevet 17. januar 2019 Bachelor sykepleie 3 år 2 års jobbing som sykepleier 2 års videreutdanning jordmor Anonymkode: b6ffa...4ae
Fame Skrevet 17. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2019 (endret) Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bachelor sykepleie 3 år 2 års jobbing som sykepleier 2 års videreutdanning jordmor Anonymkode: b6ffa...4ae Takk du. Jeg er sykepleier Men nå spør jeg om hvor mye man er på skolen gjennom de 2 årene jordmorutdanning Endret 17. januar 2019 av Fame 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #4 Skrevet 17. januar 2019 jeg vurderte å gå jordmorutdanningen så snakket med en del jordmødre. Alle jeg snakket med sa studiet var såpass krevende at det var lite rom for å jobbe ved siden av skolen. Anonymkode: 45c84...316 1
Fame Skrevet 17. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 17. januar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg vurderte å gå jordmorutdanningen så snakket med en del jordmødre. Alle jeg snakket med sa studiet var såpass krevende at det var lite rom for å jobbe ved siden av skolen. Anonymkode: 45c84...316 Takk! Bare greit å vite fordi jeg og samboeren tenkte å kjøpe bolig men tenker å vente til etter endt utdanning hvis jeg ikke har tid til jobb ^_^
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #6 Skrevet 18. januar 2019 Er på skolen i bolker à 7-8 uker, så er det praksis. Stort sett 4 dager i uka, men det kan også bli 5. Nok å gjøre, og mye å lese ☺️ Du kan jobbe ved siden av, men jeg vil nok ikke anbefale en veldig stor stillingsstørrelse. For veldig mange er det nok med for eksempel hver 3. helg. Anonymkode: b8b92...acc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå