Gå til innhold

Katta har sittet fast i naboens rosebusk i nesten et døgn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har langhåret katt selv. Aldri tenkt på at han kan sette seg fast i en buske, stakkars. Takker for advarslen og kondolerer til deg <3. KG er virkelig ikke plassen å gå til for støtte.

Anonymkode: d741a...80d

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innlegg slettet for brukerangrep. 

Ninab82, mod

Skrevet
On 1/19/2019 at 7:41 PM, Wilmus said:

Jo de kunne det, men de var ikke sikker på om det ville holde.. Det ville kostet 14 000 ++, og det hadde jeg ikke. Det føles forferdelig nå, jeg angrer på at jeg ikke tok opp lån eller noe, det hadde jo hvertfall vært et håp. Men det er januar, og bilen gikk ikke gjennom EU kontroll, så forrige uke måtte jeg ut med 19 000 for å få den igjennom.. Jeg er så lei meg. Jeg syns jeg hører henne hele tiden, kikker etter henne, venter på at hun skal komme og legge seg på brystet og gni snuta si i fjeset mitt som hun har pleid å gjøre. Tastaturet mitt er tomt, ingen pus som ligger oppå når jeg skal skrive😿 Helvetes rosebusk, og helvetes bil!

Uff så tragisk, føler virkelig med deg :( :( :( 
Jeg hadde en katt som ble påkjørt og som også ble borte, og da jeg fant henne igjen fant vi ut at ene beinet hennes måtte amputeres, og det ønsket ikke dyrlegen å gjøre fordi det var et bakbein, så han anbefalte å amputere. Jeg gikk med på det, men angret også etterpå. Men jeg hadde heller ikke hatt råd til det på den tiden så vet ikke om det hadde gått uansett. Det er så grusomt å miste dyr på den måten, dette er over 10 år siden og jeg tenker på det enda.

Anonymkode: c410e...aba

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Uff så tragisk, føler virkelig med deg :( :( :( 
Jeg hadde en katt som ble påkjørt og som også ble borte, og da jeg fant henne igjen fant vi ut at ene beinet hennes måtte amputeres, og det ønsket ikke dyrlegen å gjøre fordi det var et bakbein, så han anbefalte å amputere. Jeg gikk med på det, men angret også etterpå. Men jeg hadde heller ikke hatt råd til det på den tiden så vet ikke om det hadde gått uansett. Det er så grusomt å miste dyr på den måten, dette er over 10 år siden og jeg tenker på det enda.

Jeg mener, han anbefalte å avlive, ikke amputere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...