Wilmus Skrevet 17. januar 2019 #1 Skrevet 17. januar 2019 I går kveld kom ikke Korse hjem som hun pleier. Hun er veldig hjemmekjær og er aldri lenger unna en i nabolaget, så jeg la meg med en vond klump i magen. Hun har vært borte i hele dag også, enda så kaldt det har vært. For noen timer siden kom naboen og banket på døra. Han hadde vært ute og måket snø, og tilfeldigvis sett noe som rørte seg i mørket i tornebusken. Korse satt bom fast, spesielt halen, det var omtrent umulig å skille mellom halebein og kvist inni pelsen. Men vi fikk klipt henne løs, og hun virker etter omstendighetene i bra stand, litt pjusk og skamklipt stakkar. Halen spørs det med, den virker helt livløs. Har fått time hos veterinæren i morgen tidlig. Håper så inderlig at det går bra med henne! Så til dere som savner pus ute i kulda, sjekk rosebuskene! Korse hadde nok ikke overlevd en natt til.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #2 Skrevet 17. januar 2019 Off, for en uhyggelig situasjon, men glad hun ble funnet, god bedring til Korse! Anonymkode: bbf6a...b40 5
Wilmus Skrevet 17. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2019 Tusen takk, jeg bli nok nødt til å begynne å gå i kirka. Jeg ba en stille bønn i natt om at "kjære gud, hvis du fins, kan jeg vær så snill få tilbake Korse?" Er så evig takknemlig for at naboen fant henne nå, og ikke når det hadde vært for sent! Skal prøve å ikke bli hysterisk kattedame altså men...gps-sender på katta...det er noe å tenke på 2
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2019 #4 Skrevet 17. januar 2019 15 minutter siden, Wilmus skrev: Tusen takk, jeg bli nok nødt til å begynne å gå i kirka. Jeg ba en stille bønn i natt om at "kjære gud, hvis du fins, kan jeg vær så snill få tilbake Korse?" Er så evig takknemlig for at naboen fant henne nå, og ikke når det hadde vært for sent! Skal prøve å ikke bli hysterisk kattedame altså men...gps-sender på katta...det er noe å tenke på Det måtte vært interessant å hatt på pusen. Lurer alltid på hvor hun ferdes når hun er ute. 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #5 Skrevet 17. januar 2019 Synes at en av disse glupingene kan utforme en chip med gps til kjæledyr. God bedring til pus! Anonymkode: dea93...aff 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #6 Skrevet 17. januar 2019 uff, utrolig hva disse dyrene får til noen ganger... 😰 godt naboen fant henne, og lykke til hos dyrlegen! Anonymkode: fc91e...9d4 2
Wilmus Skrevet 18. januar 2019 Forfatter #7 Skrevet 18. januar 2019 Takk for gode ønsker❤️ Det ble en trist dag i dag, da det hadde gått koldbrann i halen. En oprasjon ville blitt veldig kostbar, og det er ikke sikkert at det hadde vært nok til å redde henne. Hun ble avlivet hos veterinæren i dag, og savnet er stort... Forferdelig å miste en man har så kjær til noe så simpelt som en busk😢
Gjest PaN Skrevet 18. januar 2019 #8 Skrevet 18. januar 2019 11 minutter siden, Wilmus skrev: Takk for gode ønsker❤️ Det ble en trist dag i dag, da det hadde gått koldbrann i halen. En oprasjon ville blitt veldig kostbar, og det er ikke sikkert at det hadde vært nok til å redde henne. Hun ble avlivet hos veterinæren i dag, og savnet er stort... Forferdelig å miste en man har så kjær til noe så simpelt som en busk😢 Uff det var trist å høre, alltid trist når et familie medlem dør ønsker deg alt vell ❤️
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #9 Skrevet 18. januar 2019 Skaffe en slik til neste katt, kanskje? https://www.tek.no/artikler/test-weenect-cats/348858/alle Anonymkode: 6994b...17c 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #10 Skrevet 18. januar 2019 28 minutter siden, Wilmus skrev: Takk for gode ønsker❤️ Det ble en trist dag i dag, da det hadde gått koldbrann i halen. En oprasjon ville blitt veldig kostbar, og det er ikke sikkert at det hadde vært nok til å redde henne. Hun ble avlivet hos veterinæren i dag, og savnet er stort... Forferdelig å miste en man har så kjær til noe så simpelt som en busk😢 Åh, nei 😥 Så forferdelig trist ♥️ De setter dype spor, føler med deg. Anonymkode: dea93...aff 4
Minya Skrevet 18. januar 2019 #11 Skrevet 18. januar 2019 40 minutter siden, Wilmus said: Takk for gode ønsker❤️ Det ble en trist dag i dag, da det hadde gått koldbrann i halen. En oprasjon ville blitt veldig kostbar, og det er ikke sikkert at det hadde vært nok til å redde henne. Hun ble avlivet hos veterinæren i dag, og savnet er stort... Forferdelig å miste en man har så kjær til noe så simpelt som en busk😢 Det er så fælt når det skjer sånne ting så brått. Masse klemmer og potenusser og hodegnikk og høy maling herfra. 5
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #12 Skrevet 18. januar 2019 Det var forferdelig trist. Vet ikke hva jeg skal si, men det føles som jeg har mistet noen jeg kjente. Anonymkode: bbf6a...b40
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #13 Skrevet 18. januar 2019 Nei men uff! Kunne de ikke bare amputere halen? Så trist, føler med deg Anonymkode: c410e...aba 1
Wilmus Skrevet 19. januar 2019 Forfatter #14 Skrevet 19. januar 2019 På 18.1.2019 den 18.46, AnonymBruker skrev: Nei men uff! Kunne de ikke bare amputere halen? Så trist, føler med deg Anonymkode: c410e...aba Jo de kunne det, men de var ikke sikker på om det ville holde.. Det ville kostet 14 000 ++, og det hadde jeg ikke. Det føles forferdelig nå, jeg angrer på at jeg ikke tok opp lån eller noe, det hadde jo hvertfall vært et håp. Men det er januar, og bilen gikk ikke gjennom EU kontroll, så forrige uke måtte jeg ut med 19 000 for å få den igjennom.. Jeg er så lei meg. Jeg syns jeg hører henne hele tiden, kikker etter henne, venter på at hun skal komme og legge seg på brystet og gni snuta si i fjeset mitt som hun har pleid å gjøre. Tastaturet mitt er tomt, ingen pus som ligger oppå når jeg skal skrive😿 Helvetes rosebusk, og helvetes bil!
Kontormus Skrevet 19. januar 2019 #15 Skrevet 19. januar 2019 ... og helvetes manglende forsikring! 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #16 Skrevet 19. januar 2019 8 minutter siden, Kontormus skrev: ... og helvetes manglende forsikring! Er jo frøktli dyrt om man skal betale forsikring på katt-kreket hver mnd! Den er jo ikke en bil akkurat. Anonymkode: 975e8...640
Kontormus Skrevet 19. januar 2019 #17 Skrevet 19. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo frøktli dyrt om man skal betale forsikring på katt-kreket hver mnd! Den er jo ikke en bil akkurat. Anonymkode: 975e8...640 Nei, det er ikke dyrt. Si meg, har du en forestilling om at dyrehold skal være gratis? I så fall tar du grundig feil! 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #18 Skrevet 19. januar 2019 11 minutter siden, Kontormus skrev: Nei, det er ikke dyrt. Si meg, har du en forestilling om at dyrehold skal være gratis? I så fall tar du grundig feil! Kattemat koster litt peng, ja. Ellers er klapp og kos gratis:) Om en sku behandle katten som en Mercedes så hadde det blitt før dyrt. Anonymkode: 975e8...640
Kontormus Skrevet 19. januar 2019 #19 Skrevet 19. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kattemat koster litt peng, ja. Ellers er klapp og kos gratis:) Om en sku behandle katten som en Mercedes så hadde det blitt før dyrt. Anonymkode: 975e8...640 Katter er levende vesener, skjønner lite av din sammenligning med biler. Men å bruke 200-300 kr pr måned på forsikring har alle råd til. Så slipper en å måtte avlive dyret en er glad i fordi en er blakk 6
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #20 Skrevet 19. januar 2019 7 minutter siden, Kontormus skrev: Katter er levende vesener, skjønner lite av din sammenligning med biler. Men å bruke 200-300 kr pr måned på forsikring har alle råd til. Så slipper en å måtte avlive dyret en er glad i fordi en er blakk Gardskattene jeg har sett har fått mat og fått sove i fjøset. Aldri hørt om no forsikring. Men greit nok om en ska værra fin på det. Var synd med katta di ts😥 Men det gis bort frøktli mange på finn.no 🐈 Anonymkode: 975e8...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå