AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #1 Skrevet 17. januar 2019 Jeg har begynt og ha analsex å opplever alt helt annerledes. Alt er mye sterkere å varer myyye lengre. Faktisk på en måte stanser orgasmen opp i oppbyggingsfasen. Orgasmen stanser på en måte og bygger seg opp og opp i mange minutter før intense rykninger og kramper kommer. Det er utrolig digg, men litt rart, aldri opplevd dette tidligere. Andre som opplever det sånn. Gutt 18 Anonymkode: bb381...86a
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #2 Skrevet 17. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt og ha analsex å opplever alt helt annerledes. Alt er mye sterkere å varer myyye lengre. Faktisk på en måte stanser orgasmen opp i oppbyggingsfasen. Orgasmen stanser på en måte og bygger seg opp og opp i mange minutter før intense rykninger og kramper kommer. Det er utrolig digg, men litt rart, aldri opplevd dette tidligere. Andre som opplever det sånn. Gutt 18 Anonymkode: bb381...86a Skjønte ikke dette helt. Får du orgasme av å bli pult i ræva? Eller av å pule andre i ræva? Anonymkode: 164fe...2cc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #3 Skrevet 17. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønte ikke dette helt. Får du orgasme av å bli pult i ræva? Eller av å pule andre i ræva? Anonymkode: 164fe...2cc Jeg får orgasme av å bli pult i ræva. Det varer så sjukt lenge. Anonymkode: bb381...86a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #4 Skrevet 19. januar 2019 Opplevde det igjen i natt. Orgasme- oppbyggingen, den like før det går følelsen, varte ca 20 minutter, før det smalt. Anonymkode: bb381...86a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #5 Skrevet 19. januar 2019 Det var full pulings i rumpa mi, og 20 minutter med nesten-orgasme var nesten ikke til å holde ut. Aldri hatt det så digg ever. Det gikk for meg flere ganger før jeg ikke klarte mere. Anonymkode: bb381...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå