Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jobber du turnus? Trives du? :) 

Anonymkode: 7db18...812

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykehjem. Jobber turnus. Trives ikke.

Anonymkode: 3754c...ec4

• Liker 1
Skrevet

Leder i bofellesskap. Ikke turnus. Trives.😀

Anonymkode: 330a8...c6d

Skrevet

I miljøarbeidertjenesten i kommunen. Jobber 2-delt turnus. Stortrives 😊

Anonymkode: c424f...842

Skrevet

Lavterskel dagtilbud innenfor psykisk helsevern. Stortrives 😁

Skrevet

Jobber i skolen. Trives forsåvidt, men føler meg mer som en assistent på denne skolen, enn hva jeg gjorde på den forrige skolen jeg jobbet. 

Kommer uansett til å jobbe her til barna blir store/større. Følger skoleruta så jeg får mye tid med dem i ferier. 

Anonymkode: 703f2...eb1

• Liker 1
Skrevet

Miljøarbeidertjenesten i kommunen. Jobber lange dager 12 timer og har lang fri. Jobber hver 3.helg. 

Anonymkode: e0bfe...a45

• Liker 1
Skrevet

Barneskole. Elsker det. Ikke turnus

Anonymkode: 58370...894

Skrevet

Kjenner ei som jobber som veileder i en arbeids og inkluderingsbedrift og hun er vernepleier. Hun hjelper ofte de med rusproblem ut i jobb.

Anonymkode: 64b38...5ac

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jobber i skolen. Trives forsåvidt, men føler meg mer som en assistent på denne skolen, enn hva jeg gjorde på den forrige skolen jeg jobbet. 

Kommer uansett til å jobbe her til barna blir store/større. Følger skoleruta så jeg får mye tid med dem i ferier. 

Anonymkode: 703f2...eb1

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Barneskole. Elsker det. Ikke turnus

Dere som jobber i skolen, hva gjør dere? Hva burde man kunne/være flink i før man starter? Er selv vernepleier men jobber på sykehjem så er jo noe helt annet. Har heller ikke hatt praksis eller jobbet med små barn før.

Hvordan ser arbeidsdagen ut? Er dere med elevene hele dagen?

Håper det er ok TS, at jeg spør 🙂

Skrevet
På 17.1.2019 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Miljøarbeidertjenesten i kommunen. Jobber lange dager 12 timer og har lang fri. Jobber hver 3.helg. 

Jøss ! Høres ut som en jobb for meg! 

Anonymkode: 0b77c...c00

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss ! Høres ut som en jobb for meg! 

Anonymkode: 0b77c...c00

Presiserer at det er 4 dager eller 5 x 12 timer og så 6 dager fri altså. 

Skrevet

Dps! Trives sykt godt 😄 fikk jobber kastet etter meg som ferdig utdannet

Anonymkode: 080b2...2fc

• Liker 1
Skrevet

Jobber i avlastning for barn med spesielle behov. Jobber todelt turnus. Stortrives!

Anonymkode: 9d69c...8c2

• Liker 1
Skrevet
På 17.1.2019 den 23.10, AnonymBruker skrev:

Dere som jobber i skolen, hva gjør dere? Hva burde man kunne/være flink i før man starter? Er selv vernepleier men jobber på sykehjem så er jo noe helt annet. Har heller ikke hatt praksis eller jobbet med små barn før.

Hvordan ser arbeidsdagen ut? Er dere med elevene hele dagen?

Håper det er ok TS, at jeg spør 🙂

Jeg jobber fra 8-15.30 hver dag, men følger skoleruta. Det er 85%stilling. Jeg har 100% stilling, så jeg har noen timer å jobbe inn i Tilegg. Jeg tar de timene igjen på foreldremøter, samtaler, jobber lenger mm. Jeg jobber 1:1 med elever med atferdsvansker, i tillegg følger jeg opp elever og hjelper lærerne når noen har det vanskelig. Er den på skolen som kan mest om vold i nære relasjoner mm... jeg veileder og underviser lærerne, og har og at kurs for elevene. Variert arbeid altså. Dette er min første jobb på skole, men jobbet også med barn tidligere. Har videreutdanning i psykososialt arbeid m barn og unge

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber fra 8-15.30 hver dag, men følger skoleruta. Det er 85%stilling. Jeg har 100% stilling, så jeg har noen timer å jobbe inn i Tilegg. Jeg tar de timene igjen på foreldremøter, samtaler, jobber lenger mm. Jeg jobber 1:1 med elever med atferdsvansker, i tillegg følger jeg opp elever og hjelper lærerne når noen har det vanskelig. Er den på skolen som kan mest om vold i nære relasjoner mm... jeg veileder og underviser lærerne, og har og at kurs for elevene. Variert arbeid altså. Dette er min første jobb på skole, men jobbet også med barn tidligere. Har videreutdanning i psykososialt arbeid m barn og unge

Takk for svar! Da er det ikke noe for meg ser jeg 🙂

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er det vanskelig å få jobb på skole/i barnehage som vernepleier? Eller er det noe det blir mer og mer av? :) Jeg kunne ikke tenke meg å jobbe med personer som har psykisk utviklingshemming.

Anonymkode: c9084...71b

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanskelig å få jobb på skole/i barnehage som vernepleier? Eller er det noe det blir mer og mer av? :) Jeg kunne ikke tenke meg å jobbe med personer som har psykisk utviklingshemming.

Anonymkode: c9084...71b

Tror de ønsker at du har videreutdannelse i spesped feks. Er ikke kjempeenkelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Pluss at man står mye alene og må være veldig selvstendig. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en vernepleier i det psykiatriske bofellesskapet jeg jobber. Går todelt turnus. 

Kjenner også en som jobber på VGS, er «sjef» for en spesialklasse med tungt psykisk utviklingshemmede elever. Hun har ikke spes.ped, men nå er det ikke mye skole de har da. Er mest baking, turer osv.

Anonymkode: 1a27a...981

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...