AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #1 Skrevet 17. januar 2019 Vet ingen er like, men det er oss som som faktisk skiller oss litt ut. Jeg kommer meg liksom ikke frem. Det er en slags vegg rundt meg som ikke synes. Men jeg kommer bare ikke ut av den. Jeg ser ting på andre måter enn folk og forandrer de planer bruker jeg flaut lang tid på å registrere det. Dette blir mest sannsynlig aldri borte. Jeg havner ofte med slike som er ganske stille. Det er behagelig, men jeg skjønner hva andre reagerer på ved meg.. At jeg på en måte er grå. Anonymkode: e9fc4...03a
frk.Helene Hare Skrevet 17. januar 2019 #2 Skrevet 17. januar 2019 Vi er mange som føler oss usynlige, men føler du det er et problem? Hvordan ville du vært om du kunne fått endret på det?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #3 Skrevet 17. januar 2019 2 timer siden, frk.Helene Hare skrev: Vi er mange som føler oss usynlige, men føler du det er et problem? Hvordan ville du vært om du kunne fått endret på det? Jeg føler på at jeg er "lavstatus" går glipp av mye sex og nærhet osv også fordi menn synes det skal bli for flaut å være med meg. Anonymkode: e9fc4...03a
Gjest secretidentity Skrevet 17. januar 2019 #4 Skrevet 17. januar 2019 Vet godt hvordan du har det. Noen havner dessverre i skyggen. Vet ikke hvordan vi skal komme oss ut av knipa, men vit at du ikke er alene om det. Jeg føler meg annerledes jeg også pga utseende som skiller seg litt ut. Så vet hvordan det er å leve i andres skygge.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #5 Skrevet 17. januar 2019 Vi er flere. Jeg havner også i bakgrunnen og har denne "veggen" mellom meg og de andre som jeg ikke forstår så mye av. Vit at du ikke er alene ❤️ Anonymkode: c6d7f...295
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #6 Skrevet 17. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler på at jeg er "lavstatus" går glipp av mye sex og nærhet osv også fordi menn synes det skal bli for flaut å være med meg. Anonymkode: e9fc4...03a Vet du med sikkerhet at de synes det da? Altså har de sagt det til deg? Eller er dette dine egne tanker? Jeg har alltid følt at jeg ikke hører til på denne planeten. Hjernen min fungerer på en litt annen måte og denne fremmedfølelsen er ganske typisk når man har Asperger syndrom. Jeg er langt i fra "grå" da. Hvis jeg er i en setting hvor jeg føler meg trygg. Er en ganske fargerik person, på både godt og vondt. Dessverre lider jeg av andre psykiske lidelser og er tidvis satt fullstendig ut av spill. Jeg har så lyst til å finne en ordentlig og snill mann. Som behandler meg bra. Dessverre har jeg blitt behandlet kjempedårlig. Sånn type dårlig at det pågår en politietterforskning. Anonymkode: de407...7f9 1
frk.Helene Hare Skrevet 17. januar 2019 #7 Skrevet 17. januar 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler på at jeg er "lavstatus" går glipp av mye sex og nærhet osv også fordi menn synes det skal bli for flaut å være med meg. Anonymkode: e9fc4...03a Rett person vil ikke synes det er flaut å være med deg. Hvis du er ute etter mye sex og hudkontakt er det ikke alltid så vanskelig å få til - det kommer an på hvor høyt du sikter. Det finnes mange fine folk, men hvis du tenker ONS så er det beste måten å skuffe seg selv på. Og mye sex er ikke nødvendigvis et gode. Jeg skjønner den "lavstatus"-problematikken, men igjen - det finnes bra mennesker der ute som ikke bryr seg om den slags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå