Gå til innhold

Tror du enkelte på kg er fiktive personer med fiktive liv?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei sann,jenter og gutter!

tror du det finnes personer her på kvinneguiden som er oppdiktet,men som bare er med fordi de liker å provosere?

hvis du leser noe som er "for godt til å være sant" og dette gjentar seg gang etter gang fra den samme personen,ville du da følt at det var noe som skurret,og kanskje lurt på om hele personen var oppdiktet fra ende til annen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Har vel lurt på det av og til, ja. ikke nødvendigvis fordi de er for "perfekte", men av og til lurer jeg på om noen gjør seg til.

Gjest Anonymous
Skrevet
hei sann,jenter og gutter!

tror du det finnes personer her på kvinneguiden som er oppdiktet,men som bare er med fordi de liker å provosere?

hvis du leser noe som er "for godt til å være sant" og dette gjentar seg gang etter gang fra den samme personen,ville du da følt at det var noe som skurret,og kanskje lurt på om hele personen var oppdiktet fra ende til annen?

Det er vel nå relativt kjent at spammegjesten har blitt hyperaktiv også her?

Gjest Anonymous
Skrevet

Spiller det noen rolle, da? Husk at det er ingen relle personer her inne, kun nick. Det at mennesker gjemmer seg bak nickene, gjør dem ikke mer ekte.

Nett er nett. Verken mer eller mindre. Ingen burde leve livet sitt på KG.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så lenge det er relaistiske karakterer på et forum så bryr jeg meg lite om sånt. Selv om det er noen som gjør seg til, så er det sikkert noen der ute som også virkelig er slik.

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg synes en historie kan være like god om den er sann eller ikke.

Jeg tar det som en selvfølge at folk ikke alltid er ærlige på nettet. Men det spiller egentlig ikke noe rolle, i hvert fall ikke på et diskusjonsforum.

En debatt kan være like betydningsfull og interessant om den er basert på en sann historie, fiksjon eller bare teori.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg er nok naiv, men tror at folk her inne her "ekte" personer. Men å skjønnmale seg selv, forekommer nok.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg synes en historie kan være like god om den er sann eller ikke.

Det finnes ikke kjipere folk enn de som ødelegger en god historie med å fortelle sannheten :)

Gjest porselen
Skrevet

Jeg tror de fleste er ærlige så langt som de kan være det. Og med det mener jeg at det ikke er alt du kan gjenfortelle for noen episoder er så spesielle for den enkelte og da er man kanskje redd for å bli gjenkjent.

Det skrevne ord kan virke skarpere enn det er ment noen ganger, det kan jeg se ut i fra egne innlegg også av og til.

Jeg tror det blir for slitsomt i lengden å leve et oppdiktet liv, før eller senere jumper vi ut i selvmotsigelsene og er avslørt.

Men det er jo alltid en fordel å være anonym på ett nett hvor ingen kan stå fram og fortelle hvordan man egentlig er :wink:

Gjest Chrizzy
Skrevet
Jeg er nok naiv' date=' men tror at folk her inne her "ekte" personer. Men å skjønnmale seg selv, forekommer nok.[/quote'] Og det motsatte :)
Gjest lilletroll
Skrevet
Jeg er nok naiv' date=' men tror at folk her inne her "ekte" personer.[/quote']

Er nok like naiv jeg også, da :-?

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg er kort og godt for god til å være sann, så jeg er oppdiktet. :sjarmor:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei , det tror jeg faktisk ikke..kall meg naiv :ler: jeg er ihvertfall ærlig her...utleverer meg litt for mye kanskje slik at jeg ikke lenger kan si til folk på jobben eller folk jeg nettopp har blitt kjent med hva slags nick jeg har... :ler::ler:

Skrevet

ja.. Hu i Svingen er for perfekt til å være en virkelig person :hjerter:

Gjest Anonymous
Skrevet
ja.. Hu i Svingen er for perfekt til å være en virkelig person :hjerter:

Ei rynkefri (ække alle ord man man skrive her) Barbara?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenker ikke slik om gjester, men om visse med faste nick som alltid har løsningen på alt, og som alt er så enkelt for.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror nok noen av brukerne her ikke er seg selv, men i noen tilfelle tror jeg det har med graden av selvutlevering å gjøre. Hadde jeg vært fast bruker her ville jeg kanskje ikke våget å fortelle masse om privatliv o.l i tilfelle jeg ble gjenkjent, og det har jeg full respekt for. Noen bruker bare deler av forumet; mat/bryllup o.l, og da får man selvsagt et begrenset inntrykk av vedkommende. Det betyr ikke at personen sitter og juger om seg selv og livet sitt.

Skrevet

Ja, selvfølgelig er noen fake. Flesteparten er mer eller mindre seg selv. Og så da? Det er slik nettet fungerer. Folk lyver jo på seg både det ene og det andre IRL også. Men - skjønner at det blir opplevd som usmakelig av folk som f.eks. har trodd på triste ting som dødsfall og aborter, og vist medfølelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...