Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #1 Skrevet 6. april 2005 Fikk ikke det i posten, men samboeren min fikk. Er det mulig at de bare sender en til hver husstand? Jeg får vel sevangivelsen fordet? Redd for at det har blitt noe surr på ligningskontoret..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 Hverken jeg eller Bjørnemannen fikk i fjor, ingen av oss har fått enda i år, og mamma og pappa har fått hver sin... Skjønner ikke helt poenget med å sende ut rettledninga og selvangivelsen hver for seg heller. Må være en statlig greie: "Vi vil heller betale dobbel porto!" I fjor fikk både jeg og Bjørnemannen selvangivelsen skikkelig seint, forresten. Har ikke fått den enda i år heller.
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 hehe, godt sagt Bjørnsdatter! "Vi vil heller betale dobbel porto..." Jeg skjønner heller ikke hvorfor rettledningen og selve selvangivelsen må sendes ut hver for seg. Dobbel portoutgift til hele Norges befolkning over 18 år må da bli litt penger?
LilleBille Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Tror det deles ut "fulldistribusjon" .. dvs. en i hver postkasse av rettledningen. Den er jo ikke adressert. Selvangivelsene sendes jo med navn. (Vi har bare fått en - selv om det er flere selvangivelser)
Veslejenta Skrevet 6. april 2005 #5 Skrevet 6. april 2005 På rettledningen vi fikk i postkassa står det: "Til husstanden". Fikk den for ca en uke siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå