Gjest sexysadie Skrevet 23. august 2002 #1 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg satt akkurat og så på den vanligvis flotte serien "Den Syvende Himmel". Og hva fikk jeg se? Det er leggetid for barn og ungdom, og det filmes fra jentenes soverom. Og mens Lucy helt korrekt har har armene synlig rundt teddybjørnen sin, så har hun eldste HENDENE UNDER DYNA!!! Og det aller verste: Mamma og pappa prest påtaler ikke dette fordervelige faktum når de kommer innom på kveldsrunden sin. Er dette noe eksempel å sette for amerikansk (og norsk), staut ungdom? NEI!!!! Jeg vurderer å sende protestbrev til Valgerd og Kjell Magne, og jeg kommer selvfølgelig ikke til å betale TV-lisensen. Man har da sine prinsipper, og et sted må grensen gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nils Skrevet 23. august 2002 #2 Del Skrevet 23. august 2002 Jeg blir bare trist av innlegget ditt.... altså over det faktum at et ungt menneske sitter og ser på TV, en ettermiddag hvor temperaturen/været, også i Trøndelag er så fint.... get a life! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 23. august 2002 #3 Del Skrevet 23. august 2002 Hva er sammenhengen mellom tv - ettermiddag - vær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 23. august 2002 #4 Del Skrevet 23. august 2002 eeehm... Merker jeg litt ironi her, eller mener du faktisk alvor, Sexysadie? Jeg velger å tolke det som ironi, jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. august 2002 #5 Del Skrevet 23. august 2002 SELVFØLGELIG ER DET IRONI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 23. august 2002 #6 Del Skrevet 23. august 2002 Naturligvis er d D!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 23. august 2002 #7 Del Skrevet 23. august 2002 :oops: Sorry at jeg tvilte, men jeg kjenner deg jo ikke... Finnes mange "prektige" folk her i verden, vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå