AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #1 Skrevet 17. januar 2019 Jeg har blitt litt mer interessert i hva jeg putter i meg om dagen. Har hørt en del ting som kan være bra for hud og hår. Ønsker å få mer energi, og «gløde» innenfra. Kan dere kommentere hva dere tenker og om dere har andre tips? - varmt vann med eplesidereddik, sitron og honning om morgenen. Er dette bra? Har det noen effekt? - frokosten min er gjerne overnightoats av havregryn, chiafeø, sesamfrø, gresk yoghurt, mandelmelk, kanel, akaisehonning og skogsbærblanding. Kan jeg forbedre denne på en måte? - til lunsj spiser jeg salat på jobb - til middag prøver jeg å lage sunne middagsretter fra bunnen av. - til kvelds spiser jeg gjerne knekkebrød med egg eller makrell i tomat. Ellers drikker jeg vann, grønn te, tar b12, d vitamin, haircare og ddrprime fra doterra. Anonymkode: 16e72...be7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #2 Skrevet 17. januar 2019 "Bra for hud og hår" og "gløde innenfra" er typisk subjektive opplevelser. Om du føler deg vel, vil du sannsynligvis synes at du ser godt ut også. Sunt kosthold er åpenbart bra for helsa, men det er også reduksjon av stress, og en stor kilde til stress i våre dager, er bekymring om kostholdet. Anbefaler derfor at du setter deg inn i hva kroppen din trenger av næring hver dag, jobber med kritisk sans og logisk refleksjon, og deretter setter sammen et kosthold som er både næringsmessig forsvarlig og består av mat du liker, og spiser til tider som passer med din døgnrytme. Anonymkode: a2bc1...972
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #3 Skrevet 17. januar 2019 Fett og god hydrering hjelper på tørr vinterhud. Og vitamin B og nok næring er viktig for hår og negler. Om man går på veldig streng lavkaloridiett eller spiser ensformig, så blir ofte hår og negler svakere og påvirket. Huden har også godt av nok søvn Anonymkode: 55ebe...e06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå