RoseJenta Skrevet 7. april 2005 #21 Skrevet 7. april 2005 Min kjole har viktoriansk design, hvit med røde roser rundt halslinjen.. Så, er ikke helt hvit hvertfall Hadde det ikke vært for at jeg falt pladask for denne, ville jeg gått for en rød en :-) Litt farge i kjolen er "meg"
tommeline Skrevet 7. april 2005 Forfatter #22 Skrevet 7. april 2005 Den tråden handlet da ikke om hvit kjole kontra farget.... ehhh.. nei, det har jeg da ikke sagt heller... :o Det var bare at det var mange hvite bruder som ble provosert av trådstarter der. Og da ble jeg rett og slett nysgjerrig på om alle velger så likt som trådstarter der påsto. Og jeg gadd ikke fortsette på den, for der var det bare krangling... Men det ser jo ut som det er flere som har funnet andre spennende alternativer. Veldig tøff den kjolen du har funnet, Tari!
Bokalven Skrevet 7. april 2005 #23 Skrevet 7. april 2005 Jeg skal ikke ha hvit kjole. Jeg er verken jomfru eller trives i hvitt.
Minerva Grey Skrevet 8. april 2005 #24 Skrevet 8. april 2005 Skulle få sydd rød renessansekjole i fløyel, med korsett og underkjole og... Men min kjære og min søster drev propaganda for hvit kjole, og til slutt ga jeg meg - særlig da jeg skjønte hva det fort ville koste. Nå ender jeg opp med eggeskal-hvit kjole som koster nesten like mye som det ville kostet å sy drømmekjolen... Men den er i alle fall litt 'spesiell' i snittet, og jeg satser på at alle tanter og onkler blir fornøyde...
maki Skrevet 8. april 2005 #25 Skrevet 8. april 2005 Kjolen jeg vil gifte meg i (skal ikke det ennå) er hvit med litt rødt. Synes ikke helt hvite kjoler er kjedelige i det hele tatt, falt bare for denne. :-) Syns det er en fantastisk flott kjole.
Arkana Skrevet 8. april 2005 #26 Skrevet 8. april 2005 Jeg skal ikke gifte meg i typisk brudekjole og den skal ikke være hvit. Jeg synes egentlig brudekjoler er ganske kjedelige og det er ikke det jeg ønsker i bryllupet vårt. Dessuten skal det være et lite bryllup med bare nærmeste familie, ingen stor fest eller annet. For meg er det viktigste å bli gift, en stor fest er helt uvesentlig.
Gjest lillelou Skrevet 8. april 2005 #28 Skrevet 8. april 2005 Dette er drømmekjolen min! Den er supernydelig! Før planene ble endret, siklet jeg også KRAFTIG over bilder av den...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå