Gå til innhold

Annet enn hvit brudekjole

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så kjedelig (i følge enkelte) at jeg gifter meg i hvit kjole.

Har hørt om noen som har gifta seg i knall rød brudekjole. Den var vist veldig stilig.....

Skrevet

Jeg holder på å sy antrekket mitt, en renessansekjole i grå silke og svart fløyel med diverse pynt på.

Gjest gjesta
Skrevet
Etter å ha fulgt litt med på denne tråden:

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=124842

ble jeg litt nysgjerrig på om det er flere her inne som skal gifte seg i noe annet enn hvit brudekjole.

Selv skal jeg gifte meg i bunad.

Gifter meg i hvit brudekjole. :)

Har alltid hatt lyst til det.. Er det mest rette for meg, da det er bryllupet vårt :)

Skrevet

jeg gifter meg også i hvit kjole, og kunne ikke tenke meg noe annet. har drømt om det siden jeg var liten.. :P

Skrevet

Jeg synes uansett det føles mest riktig for meg å gifte meg i hvitt da.. Men det kunne kanskje vært noe mønster på kjolelivet i en annen farge?

Minner om gammel overtro som sier:

Married in White, you have chosen right

Married in Blue, your love will always be true

Married in Pearl, you will live in a whirl

Married in Brown, you will live in town

Married in Red, you will wish yourself dead

Married in Yellow, ashamed of your fellow

Married in Green, ashamed to be seen

Married in Pink, your spirit will sink

Married in Grey, you will go far away

Married in Black, you will wish yourself back

:ler:

Gjest gjesta
Skrevet
jeg gifter meg også i hvit kjole' date=' og kunne ikke tenke meg noe annet. har drømt om det siden jeg var liten.. :P[/quote'] :enig_animasjon:
Skrevet

Noen vil sikkert si at jeg gifter meg i hvit, men min er gullfarget, så jeg er ikke helt enig. Skulle egentlig har knall rød kjole, men jeg klarte ikke få meg til å kjøpe den... :(

Skrevet
Noen vil sikkert si at jeg gifter meg i hvit' date=' men min er gullfarget, så jeg er ikke helt enig. Skulle egentlig har knall rød kjole, men jeg klarte ikke få meg til å kjøpe den... :([/quote']

ble litt nyskjerrig nå, har du bilde av den?

Skrevet

Det er Maggie sottero sin Courtney. i gullfarge. Synes den er nydelig jeg! Men sikkert som en helt vanlig kjedelig kjole... ;)

Og jeg tror dere skal finne den røde her. Man planen var vel egentlig å ha Courtney i rødt, men jeg klarte ikke få kjøpt den... Var ikke tøff nok!

Skrevet

disse kjolene er jo i bryllupsmagasinet ditt bryllup. kjempenydelig kjole.

Skrevet
Den røde var fiin!

Sant vel??

Hadde jeg bare vært litt tøffere...

Skrevet

Den røde var kjempestilig!

Selv hadde jeg grå brudekjole. Skikkelig prinsessekjole med underskjørt og greier. Ikke noe enkelt hvitt og moteriktig nei...... :-)

Skrevet

Jeg giftet meg i rødt og gull. Hvitt var altfor kjedelig for meg. I et annet bryllup jeg var i hadde brude plommerød kjole, veldig fin! Ellers er det også mange fine kjoler med farge fra Rembo, som jeg regner med noen har brukt!

Skrevet

Married in White, you have chosen right

Married in Blue, your love will always be true

Juuhu... kjolen min er hvit og blå, så da kan jeg gladelig tro på denne regla

:ler:

Min kjole er mest hvit da, så vet ikke om jeg skal regnes som hvit brud eller ei.

En venninne giftet seg i en blå-lilla kjole forleden år.

Skrevet
Kjolen jeg vil gifte meg i (skal ikke det ennå) er hvit med litt rødt. Synes ikke helt hvite kjoler er kjedelige i det hele tatt, falt bare for denne. :-)
Skrevet

Jeg ble sikkert regnet som en hvit brud, selv om min brudekjole var østers-farget (altså litt rød-gyllen, eller hvordan jeg skal forklare det)

Gjest Anonymous
Skrevet
Etter å ha fulgt litt med på denne tråden:

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=124842

ble jeg litt nysgjerrig på om det er flere her inne som skal gifte seg i noe annet enn hvit brudekjole.

Selv skal jeg gifte meg i bunad.

Den tråden handlet da ikke om hvit kjole kontra farget....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...