Gå til innhold

Eksen vil ha med felles barn til Venezuela

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksmannen min giftet er seg med ei dame derfra for 4 år siden. Nå planlegger han en tur med våre barn, deres felles barn og konas barn fra tidligere ekteskap. Jeg synes det er fullstendig galskap da Utenriksdepartementet fraråder enda reise ditt, han sier at det er sterkt overdrivelse og planlegger å gjennomføre turen. Barna bor hos meg i det daglige og jeg har passene deres. Kan jeg nekte at han tar de med ditt?? Han kan ta de hvilken som helst feriested han vil så lenge det er et land som blir ansett som trygt å dra til mener jeg... 

Anonymkode: a63cb...a5c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan nekte. Og det synes jeg faktisk du bør gjøre i dette tilfellet. Sannsynligvis går det jo fint, men jeg ville ikke tatt sjansen med barna. Han kan jo ta dem med til Spania eller noe slikt, og så vente med denne turen til ting er mer stabilt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville blånektet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde også nektet. Barnas sikkerhet fremfor en ferie. 

• Liker 2
Skrevet

Men hva gjør jeg? Har allerede bedt om et møte på familievernkontoret og sagt at jeg motsetter meg at han tar dem med ditt. Hvordan kan jeg forsikre meg om at han ikke juger om at de skal et annet sted, får passene deres og tar de med ditt? Skal jeg be om dokumentasjon på at de skal til der de sier de skal, og ikke prøver å ta de med til Venezuela? Mulig det er min paranoide sier som spør nå, men akkurat nå ble jeg utrolig skeptisk.  

Anonymkode: a63cb...a5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...