Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier spørsmålet mitt👆🏼😅. Det har seg sånn at jeg fikk svak skyggestreker på absolutt alle testene jeg tok for noen dager siden (jeg spiser lavkarbo og var da altså i ketose.det vet jeg for jeg bruker ketostix som viser det.)

så fallt jeg ut av ketose noen dager grunnet utskjeielser, da var testene negative? Idag kom jeg inn i ketose igjen og fikk nok en svak skygge på testen (ettermiddagsurin). 

Tester jeg bruker er step one.

eggløsning 7 januar

Anonymkode: 94e57...03c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager tror du ketose og graviditetstest har en sammenheng??

Anonymkode: d5e48...760

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager tror du ketose og graviditetstest har en sammenheng??

På grunn av testene jeg tok

Skrevet

1. Du har fått skyggestreker. Dette er ikke reelle graviditetsstrek

2. Du bruker billigmerke.  Skyggestreker kommer og går 

3. Du er 10 dpo. Man får ikke alltid konsekvent positiv så tidlig 

• Liker 1
Skrevet

Altså, nei 😅😜

Skrevet

Men hvordan vet dere egentlig det? 

Synes dere ikke selv at det er en smule merkelig at alle testene blir svakt positive når jeg er i ketose men de dagene jeg ikke er, er de HELT blanke. Mens de blir svaaakt positive igjen når jeg kommer i ketose igjen? What the fuck🤣

Skrevet

Merkelig uansett om skyggestrekene ikke er reelle graviditets streker synes jeg

Skrevet

Synes dere ikke selv at det er en smule merkelig at alle testene blir svakt positive når jeg er i ketose men de dagene jeg ikke er, er de HELT blanke. Mens de blir svaaakt positive igjen når jeg kommer i ketose igjen? What the fuck🤣

Det er tilfeldig. Men det er veldig typisk at man prøver å finne sammenhenger i det man ser, og ser de bevisene man "ønsker" å se. Du er ikke førstemann som har gjort det 😊

Anonymkode: 3100c...231

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er tilfeldig. Men det er veldig typisk at man prøver å finne sammenhenger i det man ser, og ser de bevisene man "ønsker" å se. Du er ikke førstemann som har gjort det 😊

Anonymkode: 3100c...231

Mye sant i det ja😅

ts

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi graviditetstester reagerer på HCG-hormonet som kroppen kun produserer under graviditet, og ketoner ikke har i nærheten noe som helst med HCG-hormoner å gjøre....

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, addict skrev:

Fordi graviditetstester reagerer på HCG-hormonet som kroppen kun produserer under graviditet, og ketoner ikke har i nærheten noe som helst med HCG-hormoner å gjøre....

Vet du alt om ketoner og hcg?😜siden du svarer så bestemt. 

• Liker 1
Skrevet

Vet du alt om ketoner og hcg?😜siden du svarer så bestemt. 

Man trenger ikke å vite så mye om ketoner og hcg for å skjønne at ketose ikke slår ut på graviditetstest akkurat.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, addict skrev:

Man trenger ikke å vite så mye om ketoner og hcg for å skjønne at ketose ikke slår ut på graviditetstest akkurat.

Jeg er ikke fremmed for at det kan skje en kjemisk interaksjon som gir skyggestreker. Og nei, såklart vil ikke ketoner gi en positiv graviditetstest men det er ikke det TS spør om.

Anonymkode: 6b244...20a

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke fremmed for at det kan skje en kjemisk interaksjon som gir skyggestreker. Og nei, såklart vil ikke ketoner gi en positiv graviditetstest men det er ikke det TS spør om.

Anonymkode: 6b244...20a

Takk!

ts

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...