LilleBille Skrevet 6. april 2005 #1 Skrevet 6. april 2005 Daniel Craig .. for meg er han ikke "riktig" (men så likte jeg best Timoty Dalton jeg da)
Gjest Litjmæ Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 Nei huff, han så for slesk ut synes jeg, passer ikke inn i rollen som kjekkas. Jeg synes Sean Connery var best - ingen over ingen ved siden
Gjest uri Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 Nei huff' date=' han så for slesk ut synes jeg, passer ikke inn i rollen som kjekkas. Jeg synes Sean Connery var best - ingen over ingen ved siden [/quote'] Helt enig
Donnie Darko Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 nja.. syns også roger moore klarte seg bra jeg da.
Gjest gjesten Skrevet 6. april 2005 #5 Skrevet 6. april 2005 Nei og nei og nei... håper de finner noen bedre! Men skal inrømme at det må være vanskelig, for de har ikke det aller beste utvalget da. Synes de skulle ha holdt seg til PB en stund til, til nye potensielle dukket opp. Synes alle som har spilt James Bond har passet til rollen, selv om de har vært ulike, så har de hatt samme snerten. Forøvrig synes jeg at TD og PB er en del lik hverandre.
Cr@sh Skrevet 6. april 2005 #6 Skrevet 6. april 2005 Syntes han så litt "pinglete" ute jeg... og det kan ikke James Bond være... Ikke var han der noe særlig kjekk heller....
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2005 #7 Skrevet 6. april 2005 Nå skal vi ikke dømme før vi får sett ham i rollen som James Bond da. Synes han klarte seg bra i "Tomb Raider" ihvertfall. Fine mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå