Gå til innhold

Synes dere menn det er godt å bli ridd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er komt til at det må være en av favoritt stillingene min. Er ikke så flink, men blir bedre. Er veldig godt. 

Anonymkode: 1ea11...eb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er komt til at det må være en av favoritt stillingene min. Er ikke så flink, men blir bedre. Er veldig godt. 

Ingen? 

Skrevet

Nei. Liker å dominere. Hun må isåfall være ekstremt god på det. Møtt en av over 100 hittil så sjansene er vel heller labre for at det blir noe favoritt..

Anonymkode: 677dd...3c2

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Liker å dominere. Hun må isåfall være ekstremt god på det. Møtt en av over 100 hittil så sjansene er vel heller labre for at det blir noe favoritt..

Anonymkode: 677dd...3c2

Hvilke stilling liker du best som dominant? 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen? 

Kanskje folk rett og slett skal opp tidlig i morgen så de fleste ligger og sover?

Jeg har en fyr nå som elsker det i hvert fall. Han er i himmelen når jeg rir. 

Anonymkode: 2b411...95e

• Liker 3
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må være en av favoritt Måtene mine å våkne på...

-Dame som sugd, kost meg Hard i søvne,

-tredd seg forsiktig På... Rir meg langsomt våken, med ett Småfrekkt, -Kåt glis... GOD MORGEN ...

:sove::essen2::strix::yvonne::nordvesta:  :tommelopp:  :hjerter_rundt: 💕

Blir IKKE bedre. -Er veldig godt. 

a.

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 8
Skrevet

Å bli ridd er alltid veldig deilig visuelt, men jeg har dessverre bare opplevd to som gjør det fysisk godt. 

Anonymkode: df117...e48

• Liker 4
Skrevet

Liker godt å bli ridd, men kommer ytterst sjelden av det. Digg å se ansiktet hennes,  kose med puppene osv. Om dama kommer når hun rir meg, er det jo selvsagt fantastisk. Men har vel knapt opplevd det siden milenniumsskiftet (Bare endt opp med veldig tungpulte damer de senere årene)

En ting med "cowgirl" er jo at "opp og ned" stimulerer mannen mest, mens "gnikking frem og tilbake" stimulerer dama best. Iallefall om lillemann ikke er for lang. For min del er det jo supert om dama kommer, så da er "gnikking" selvsagt en perfekt teknikk. Men om dama er så tungpult som min nåværende, er det jo egentlig lite produktivt. Hun kan jo "gnikke" til den lyse morgen uten at noe skjer.

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker å bli ridd og med en butplug i rumpa blir jeg helt vill hver gang orgasmen kommer.

Anonymkode: 75fe7...b54

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjedelig å bli ridd 

Anonymkode: ce321...b76

Skrevet

Jeg liker det veldig godt. Det er den desidert beste stillingen når jeg er inne i henne.

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, Resignert skrev:

Liker godt å bli ridd, men kommer ytterst sjelden av det. Digg å se ansiktet hennes,  kose med puppene osv. Om dama kommer når hun rir meg, er det jo selvsagt fantastisk. Men har vel knapt opplevd det siden milenniumsskiftet (Bare endt opp med veldig tungpulte damer de senere årene)

En ting med "cowgirl" er jo at "opp og ned" stimulerer mannen mest, mens "gnikking frem og tilbake" stimulerer dama best. Iallefall om lillemann ikke er for lang. For min del er det jo supert om dama kommer, så da er "gnikking" selvsagt en perfekt teknikk. Men om dama er så tungpult som min nåværende, er det jo egentlig lite produktivt. Hun kan jo "gnikke" til den lyse morgen uten at noe skjer.

Du høres dårlig ut i sengen.

Anonymkode: ac4ae...bdf

• Liker 12
Skrevet

Visuellt er det nok en av de bedre stillingene, men gir ikke den helt store nytelsen.

Fordelen er at hun kan styre det slik hun selv vil og som en over poengterer, så virker det som om gnikkingen er godt for damene. Og er det godt for henne må hun gjerne holde på, det er liksom ikke sånn at jeg lider der jeg ligger..  🙂

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det virker til å være favorittstillingen til mannfolka jeg ligger med.... aner ikke hva det er med meg, men i det mannfolka merker at det blir noe på dem så ruller dei over på rygg.

• Liker 6
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det virker til å være favorittstillingen til mannfolka jeg ligger med.... aner ikke hva det er med meg, men i det mannfolka merker at det blir noe på dem så ruller dei over på rygg.

Late mannfolk 😂

Anonymkode: e4a84...652

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Late mannfolk 😂

Anonymkode: e4a84...652

Definitivt 😏

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Resignert skrev:

Uten at noe skjer??? Hvis hun liker det så skjer det vel nok? 

• Liker 11
Skrevet

Friksjonsmessig er det nok ikke den beste stillingen. Og ettersom jeg er liten, kan det by på utfordringer. Men den stillingen er absolutt en favoritt uansett. Det visuelle er allerede nevnt, men jeg blir også tent av at hun kan styre mer mot det som virkelig er godt for henne. Derfor er det ofte stor forskjell fra partner til partner i den posisjonen. Noen hopper opp og ned, andre regelrett melker meg, og noen gnikker fram og tilbake. I forskjellig tempo og takt. 

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan terge en del slik. Ligger litt opp med rumpa (bro) å når hun skal sette seg ned når hun rir gir jeg etter slik at den ikke glir lenger inn, men ligger bare å terger i åpningen. Så kan jeg plutselig gå opp når hun går ned slik at jeg kommer ekstra langt inni henne. Så beveger jeg meg litt sideveis også. Alle disse tingene liker de damene jeg har vært med ihvertfall noe interessen for den stillingen bekrefter. 

Skrevet
3 hours ago, Resignert said:

Har du enda ikke slått opp med hu stakkars dama di? 😛 

Anonymkode: ba5e3...1e1

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...