AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Hadde eggløsning rundt 28-29des, samleie 26 og 27. 12jan fikk jeg mensenlignende blødning, men jeg troor (håper) det var mindre blod enn vanlig mens, den varte også 1-2 dager kortere. Festeblødning? I tillegg kom den en dag før jeg egentlig skulle ha mens, i følge kalenderen min. Jeg hadde ikke mensensmerter denne gangen, det har jeg brukt å hatt tidligere. Jeg har målt temp to ganger i januar, og den har vært 0,5-1,0grad varmere en normalen. Nå har jeg også fått UVI, noe jeg så og si aldri har. Har også utslag på ketoner og protein, kan det ha noe å si? Vet vell innerst inne at det ikke er graviditet på gang, men ønsker det sååå 🙂 Er det noen med erfaringer rundt dette? Anonymkode: dcff1...ff2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 Om du ikke tror du har hatt mensen som vanlig, ta en test. Det er den eneste måten å finne ut om du er gravid, og det er såpass lenge siden eggløsning at den vil gi et sikkert svar. Lykke til Anonymkode: 92d60...ba3 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #3 Skrevet 17. januar 2019 Jeg er gravid 4+0 i dag. Men i går npr jeg skulle tørke meg så jeg litt rosa utflod på papiret. Ingenting senere, i dag morges var det heller ingenting, men nå kl12 var det blitte litt brunt på innlegget og da jeg tørket meg var det veldig lyse rosa igjen som i går. Hva er dette for noe? Jeg testet positiv fra 9 dpo. Anonymkode: 9a994...584
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #4 Skrevet 18. januar 2019 På 17.1.2019 den 13.23, AnonymBruker skrev: Jeg er gravid 4+0 i dag. Men i går npr jeg skulle tørke meg så jeg litt rosa utflod på papiret. Ingenting senere, i dag morges var det heller ingenting, men nå kl12 var det blitte litt brunt på innlegget og da jeg tørket meg var det veldig lyse rosa igjen som i går. Hva er dette for noe? Jeg testet positiv fra 9 dpo. Anonymkode: 9a994...584 Det kan være ingenting, og det kan være SA. Mange blør litt uten noen fare, men for å utelukke SA følger du med om blødning tar seg opp, og gjør den ikke det kan du ta en ny digital test om en uke. Da vil sikkert uken ha endret seg i takt med hcg-stigning. Satser på at spira holder seg og at du bare spotter litt Gratulerer! Anonymkode: 11a91...6fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå