AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 HEi, JEg er skikkelig sinna nå. Trodde det var anonymt å srive her inne. Men får jeg en følgeforespørsel fra en Instagram.-bruker som heter kgforumfail. Så gjennom innlegga og fant et av mine (sier ikke vilket). Lurer bare på om noen andre her inne har opplevd det samme??? Anonymkode: 454ea...c79
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 Klart det er anonymt å skrive her inne, men du er ikke beskyttet fra at noen deler innlegget ditt videre desverre 😕 SerSer instaprofilen er ny, å mange av de siste dagers innlegg er lagt ut! Samtidig har instaprofilen omgjustdont delt innlegg fra flere Facebook grupper jeg er medlem i, så tenker meg om en ekstra gang før jeg deler nå! Anonymkode: c0620...2df 5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: HEi, JEg er skikkelig sinna nå. Trodde det var anonymt å srive her inne. Men får jeg en følgeforespørsel fra en Instagram.-bruker som heter kgforumfail. Så gjennom innlegga og fant et av mine (sier ikke vilket). Lurer bare på om noen andre her inne har opplevd det samme??? Anonymkode: 454ea...c79 Et innlegg du hadde skrevet her helt anonymt eller under nick? Anonymkode: 7547a...852
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 Forstår ikke helt poenget med kontoen... kommentarene vedkommende legger til som liksom er "humor" er bare krampeaktig. Postene vedkommende velger er randome og ikke morsomt eller interessant. Sikkert en fjortis som ønsker å bli insta-kjendis, uten å ha noe å selge, et talent eller et interessant liv, så vedkommende må finne på andre ting. 🙄 Anonymkode: 99297...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå