AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Del Skrevet 16. januar 2019 Jeg har dristet meg til å prøve nett-dating, men trenger litt gode råd fra dere her..... Jeg fikk match med en flott mann på Tinder før jul, men svarte ikke på meldingen hans før i forrige uke. Vi chattet i noen dager, før vi utvekslet tlf nr. De tre siste dagene har vi prata på tlf, og har virkelig funnet tonen. Lange og morsomme samtaler. I dag spiste vi middag på en restaurant, og jeg var så nervøs. Men hadde det veldig hyggelig. Jeg fikk inntrykk av at han også hadde det fint. Han sa også sluke ting som "det kan jeg vise deg senere"( noe vi pratet om) osc. Da vi dro hver til vårt fikk jeg en klem og et kyss på kinnet. Jeg sendte en mld noen timer etter jeg kom hjem, og takket for en fin ettermiddag. Han svarte kjapt, men på langt nær i samme flørtetone som før vi møttes. Hvordan skal jeg tolke dette? Jeg har virkelig lyst til å bli kjent med ham, og da blir jeg automatisk usikker på hva han tenker.... Anonymkode: f8fad...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2 Del Skrevet 16. januar 2019 Du skal ikke tolke det som noe som helst. Du skal bare vente og se hvordan ting utvikler seg. Anonymkode: ad43a...0a2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evena Skrevet 16. januar 2019 #3 Del Skrevet 16. januar 2019 Vanskelig å si. Du må bare se hvordan det utvikler seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #4 Del Skrevet 16. januar 2019 Nå fikk jeg akkurat ei god natt melding fra ham, men veldig kort mot tidligere...føler jeg iallefall. Mulig usikkerheten min som slår inn. Dere har vel rett, det er bare å vente å se. Men denne delen av dating er den vanskelige. Ts Anonymkode: f8fad...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #5 Del Skrevet 16. januar 2019 Noen som vil dele erfaringer med hvordan menn ter seg etter date? Både de som det ikke ble noe mer med, og de hvor det utviklet seg videre? Jeg er helt grønn på dette 😊 Ts Anonymkode: f8fad...2ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #6 Del Skrevet 17. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har dristet meg til å prøve nett-dating, men trenger litt gode råd fra dere her..... Jeg fikk match med en flott mann på Tinder før jul, men svarte ikke på meldingen hans før i forrige uke. Vi chattet i noen dager, før vi utvekslet tlf nr. De tre siste dagene har vi prata på tlf, og har virkelig funnet tonen. Lange og morsomme samtaler. I dag spiste vi middag på en restaurant, og jeg var så nervøs. Men hadde det veldig hyggelig. Jeg fikk inntrykk av at han også hadde det fint. Han sa også sluke ting som "det kan jeg vise deg senere"( noe vi pratet om) osc. Da vi dro hver til vårt fikk jeg en klem og et kyss på kinnet. Jeg sendte en mld noen timer etter jeg kom hjem, og takket for en fin ettermiddag. Han svarte kjapt, men på langt nær i samme flørtetone som før vi møttes. Hvordan skal jeg tolke dette? Jeg har virkelig lyst til å bli kjent med ham, og da blir jeg automatisk usikker på hva han tenker.... Anonymkode: f8fad...2ec Jeg tror han fortsatt er interessert! Nå som dere har møttes, er det kanskje litt skumlere for han å være så flørtende på SMS. Nå har han mer å tape. Du skriver lenger ned at du fikk nattamelding. Det er bra! Det hadde han IKKE sendt om han ikke var interessert. Anonymkode: acc63...6c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 17. januar 2019 #7 Del Skrevet 17. januar 2019 Det er helt normalt at slikt endrer seg litt etterhvert som man treffes og blir kjent. Pust med magen og vær tålmodig så går det (forhåpentligvis) veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #8 Del Skrevet 17. januar 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skal ikke tolke det som noe som helst. Du skal bare vente og se hvordan ting utvikler seg. Anonymkode: ad43a...0a2 Du har helt rett, jeg må vel bare finne meg i å ikke vite alt med en gang. Dette er jammen meg den vanskelige delen av å bli kjent. Anonymkode: f8fad...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #9 Del Skrevet 17. januar 2019 18 timer siden, evena skrev: Vanskelig å si. Du må bare se hvordan det utvikler seg. Ja, du har helt rett. Jeg har en tendens til å foregripe begivenhetenes gang, og ender opp med å ødelegge før det i hele tatt starter. Så jeg venter og ser 😊 Ts Anonymkode: f8fad...2ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #10 Del Skrevet 17. januar 2019 Tror nok det går seg til! Du hadde ikke fått god natt melding om han synes daten var dårlig! Lykke til!! Anonymkode: 6df60...548 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #11 Del Skrevet 17. januar 2019 Da har jeg snakket med ham. Han likte meg veldig godt, faktisk overraskende godt som han sa. Og derfor ble han usikker og litt redd. Jeg er den første han treffer etter skilsmisse for et års tid siden, og han hadde nok sett for seg at han ikke skulle treffe noen han faktisk likte så godt med en gang. Han er nok ikke, ifølge ham selv, klar for å gå inn i noe veldig alvorlig og er derfor usikker på om han vil treffe meg igjen.... Jeg sa at jeg tar en dag om gangen, og at jeg ønsker å bli bedre kjent og ta det derfra. Han hadde i utgangspunktet tenkt seg et veldig uforpliktende forhold, men han sa i dag at jeg ikke er den type dame han har lyst til å bare gå halvveis med. Jeg skjønner ingenting.....er det ei særdeles dårlig unnskyldning for å prøve å legge det dødt eller hva? Han slettet Tinder i dag, så han har ingen interesse av å fly rundt. Han ble bare så satt ut av hvor jeg "slo han i bakken følelsesmessig", og over sin egen reaksjon på at han likte meg at han tenner han kanskje ikke er klar for noe enda. Han sa også at han ville holde kontakten, men at han ville at jeg skulle vite hvilke tanker han har. Jeg gir opp....huff, mannfolk altså! Ts Anonymkode: f8fad...2ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #12 Del Skrevet 17. januar 2019 Han ønsker det uforpliktende. Ikke hør på alle de andre fine ordene. Hva ønsker du? Om du ønsker et forhold, så avslutter du kontakten med ham. Anonymkode: 9d555...d55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #13 Del Skrevet 17. januar 2019 Han må du la gå videre, om du vil mer enn bare et fysisk forhold. Anonymkode: 751fe...37d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #14 Del Skrevet 17. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han ønsker det uforpliktende. Ikke hør på alle de andre fine ordene. Hva ønsker du? Om du ønsker et forhold, så avslutter du kontakten med ham. Anonymkode: 9d555...d55 Jeg leser også dette. Han ønsker noe uforpliktende og du ønsker noe som ender i et forhold. Her tror jeg du kan ende opp såret om du prøver å ta det litt som det kommer. Han var meget ryddig overfor deg allikevel som ga deg en forklaring. Ikke alle i dag som tar seg bryet med det - uheldigvis 😒 Jeg har flere ganger sittet igjen som et stort spørsmålstegn etter at daten bare fordufter. Anonymkode: 016c2...491 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #15 Del Skrevet 17. januar 2019 Jeg er i utgangspunktet ikke ut etter et seriøst forhold. Jeg har vært tydelig på at jeg ikke vil ha en mann inn i livet mitt, men en jeg kan finne på ting med, treffe når det passer og bare ha det fint. Vi har begge barn, og jeg har sagt at det er uaktuelt for meg å bli kjent med hans barn før om mange år, jeg skal ikke flytte sammen med noen før ungene forlater redet osv. Han syntes det hørtes perfekt ut, så vi var enige der. Og i dag så sier han at jeg er en dame man går all in med, og det var han usikker på om han var klar for i tillegg til at han vet at det er uaktuelt for meg. Så han kunne gjerne hatt noe uforpliktende med ei han vet han ikke vil bli hodestups forelska i, men altså ikke med meg..... Så jeg lurer på om det er bare svada alt han sier..... Han er en skikkelig fin fyr altså, så en liten del av meg tror han er dønn ærlig. Dette er en mann jeg virkelig kunne tenkt meg å blitt kjent med, og tatt skritt for skritt med. Hva tenker dere? Og er det noen menn her som kan forstå hva han mener? Ts Anonymkode: f8fad...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #16 Del Skrevet 17. januar 2019 Jeg må legge til at jeg også har vært tydelig på at jeg vil være eksklusiv om det skulle bli noe, selv om jeg får angst av å tenke på samboerskap, bonusbarn, bli introdusert for familie og venner osv. Så jeg har jo kanskje framlagt at alt skal være på mine premisser. Hm, ser jo nå at det ikke høres særlig sjarmerende ut.... Ts Anonymkode: f8fad...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #17 Del Skrevet 17. januar 2019 Du vil ha en FF, han vil ha en FF. Han er redd for å få følelser, evt er ikke du den type person han ønsker å ha som FF. Anonymkode: 9d555...d55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #18 Del Skrevet 17. januar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du vil ha en FF, han vil ha en FF. Han er redd for å få følelser, evt er ikke du den type person han ønsker å ha som FF. Anonymkode: 9d555...d55 Her tror jeg du er inne på noe 😊 Jeg vil ha en FF som jeg også kan ha som en god venn, reise litt med osv. Men vil ha en ev.FF i fred for andre damer. Han sa omtrent ordrett i dag" hadde du vært ei annen dame, ei jeg traff på byen og ble med hjem f eks, så hadde jeg vært helt komfortabel med det i dag. Og kunne møtt henne igjen sikkert. Men at jeg var på middag med deg i går, skremmer vettet av meg. Aner ikke hva som skjer med meg. Hvis du var ei typisk singel dame så kanskje vi kunne hatt det artig og sett etterhvert, men du er ikke ei jeg kan bruke som prøvekanin for å finne ut hva jeg vil " Så det er tydelig at han ikke vil ha meg som FF, så jeg er vel ikke bra nok til det engang 😥 Ts Anonymkode: f8fad...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #19 Del Skrevet 17. januar 2019 Kanskje du er for "seriøs" og analyserende for ham. Selv om du sier du ønsker en FF, så er det du ønsker ikke så veldig langt i fra det å være en hemmelig kjæreste. Kanskje han vil ha en dame som er vill i sengen, bare snakker om overfladiske ting, han vil kanskje ha mulighet til å ligge med flere samtidig, kanskje han vil ligge med damer frem til han velger en å slå seg til ro med, kanskje han skulle ha ønsket at han hadde ligget med 20 damer før han møtte deg og nå er redd for at du blir siste han skal ligge med. Mange muligheter her, det har ingenting med om du er god nok til det ene eller det andre. Anonymkode: 9d555...d55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #20 Del Skrevet 17. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg leser også dette. Han ønsker noe uforpliktende og du ønsker noe som ender i et forhold. Her tror jeg du kan ende opp såret om du prøver å ta det litt som det kommer. Han var meget ryddig overfor deg allikevel som ga deg en forklaring. Ikke alle i dag som tar seg bryet med det - uheldigvis 😒 Jeg har flere ganger sittet igjen som et stort spørsmålstegn etter at daten bare fordufter. Anonymkode: 016c2...491 Det er iallefall kjipt, det koster så lite å gi en forklaring. Lurer på om de har tenkt over at de kan møte på en tidligere date i andre sammenhenger senere, og at det er lurt å oppføre seg som folk? Jeg må legge til at det var jeg som ringte han i dag altså. Jeg sa jeg hadde det så fint i går og at han er interessant for meg. Så jeg tvang på et fint vis fram forklaringa da. Men vi har hatt så ufattelig god tone fra første samtale, så det føltes ikke kleint å ta den praten i dag heller. Han sa jo at vi har en veldig spesiell connection og at jeg er drømmedama. Jeg beklaget at jeg var så frampå og konfronterende i dag, men han sa det forsterket bare hans inntrykk av at jeg er ei bra dame som vet min verdi. Han sa også at han digger meg fordi jeg ikke spiller det berømte spillet, men er direkte. Så kanskje man skal være litt tøffere og vise, på en fin måte, at man vet hva man er verdt og forventer å bli behandlet deretter? Ts Anonymkode: f8fad...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå