AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Jeg hadde to VGS-eksamener i høst. Jeg sto på begge og er nå ferdig med videregående. Men det gikk så dårligere enn jeg hadde trodd. Fikk 2 og 3 og vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Var egentlig kjempemotivert til å begynne å studere til høsten, men føler motivasjonen døde av de karakterene. Usikker på hva jeg kan komme inn på nå, hadde ikke sånn kjempehøyt snitt til å begynne med heller. Samtidig finnes jeg ikke motivert til å ta opp noen VGS-fag heller. Anonymkode: fa0c9...c13
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 Fins mange muligheter om man er villig til å flytte på seg. Du bør allerede nå begynne å tenke på hvilke studier du tror du har mulighet til å få, og skrive prioriteringslisten fra 1-10 basert på sjansene dine til å komme inn. Anonymkode: 57dac...9a7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 Se på hva du ønsker å studere og hva som kreves for å komme inn. Hvis du må ta opp fag som privatist, så gjør du det. Kjipt, men arbeidslivet er langt og sjelden strømlinjeformet. 😊 Anonymkode: bce7a...453
dr_zhivago Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde to VGS-eksamener i høst. Jeg sto på begge og er nå ferdig med videregående. Men det gikk så dårligere enn jeg hadde trodd. Fikk 2 og 3 og vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Var egentlig kjempemotivert til å begynne å studere til høsten, men føler motivasjonen døde av de karakterene. Usikker på hva jeg kan komme inn på nå, hadde ikke sånn kjempehøyt snitt til å begynne med heller. Samtidig finnes jeg ikke motivert til å ta opp noen VGS-fag heller. Anonymkode: fa0c9...c13 Ta de opp igjen nå til våren da vel. Om du ikke er motivert til en liten innsats så er du ikke motivert til universitetet heller. Der får du fulltidsjobb med å lese til eksamener.
HalldirV2 Skrevet 16. januar 2019 #5 Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde to VGS-eksamener i høst. Jeg sto på begge og er nå ferdig med videregående. Men det gikk så dårligere enn jeg hadde trodd. Fikk 2 og 3 og vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Var egentlig kjempemotivert til å begynne å studere til høsten, men føler motivasjonen døde av de karakterene. Usikker på hva jeg kan komme inn på nå, hadde ikke sånn kjempehøyt snitt til å begynne med heller. Samtidig finnes jeg ikke motivert til å ta opp noen VGS-fag heller. Anonymkode: fa0c9...c13 Studier er noe helt annet enn vgs, og veldig mange opplever å få bedre karakterer på universitetet. Da studerer man ofte noe man selv synes er interessant, og det i seg selv er god motivasjon 😊 1
thinkmaster100 Skrevet 16. januar 2019 #6 Skrevet 16. januar 2019 Fikk også 2 på VGS eksamen Ordna seg uansett, bare stå på! det har ikke så mye å si hvis du ikke kommer inn der du ønsker, ta evt opp fagene igjen mens du jobber deltid e.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå