AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Jeg kommer alt for fort, og blir like irritert hver gang. Det er så deilig og jeg ligger der og vil ikke at det skal slutte, også kommer jeg. Gjerne på rundt to minutter. Noen som har noe tips for å holde lenger? Jeg er jente, forresten🙈 Anonymkode: 854d5...d95
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: dump han! Anonymkode: 2968e...049 God plan! Anonymkode: 854d5...d95
Sphere Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 Bare kos deg med det, og nyt. Har opplevd det selv, og det var bare deilig at hun kom raskt. Jeg tente stort på hennes nytelse. Hun var veldig flink til å ta seg tid til meg uansett. Ble mye kos og oralsex mellom øktene. Jeg jobbet hardt for å holde lenge da jeg var yngre, og nå har jeg nesten det motsatte problemet. Kommer jeg over et visst punkt sliter jeg med å komme i det hele tatt. Slapp heller av og nyt det. 1
Playful Skrevet 16. januar 2019 #5 Skrevet 16. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer alt for fort, og blir like irritert hver gang. Det er så deilig og jeg ligger der og vil ikke at det skal slutte, også kommer jeg. Gjerne på rundt to minutter. Noen som har noe tips for å holde lenger? Jeg er jente, forresten🙈 Anonymkode: 854d5...d95 Jeg skjønner ikke problemet. Du kan jo forsette sexen likevel. No problem for a girl. 🙂 1
Resignert Skrevet 17. januar 2019 #6 Skrevet 17. januar 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kommer alt for fort, og blir like irritert hver gang. Det er så deilig og jeg ligger der og vil ikke at det skal slutte, også kommer jeg. Gjerne på rundt to minutter. Noen som har noe tips for å holde lenger? Jeg er jente, forresten🙈 Anonymkode: 854d5...d95 Du er jo bare kjempeheldig! Og de som får gleden av å knulle deg er jo enda heldigere! Iallefall om du klarer å fortsette etter orgasmen. Om du får flere etter hverandre, er det jo fantastisk! (Tenk på alle de damene som ikke kommer, og de mennene som mister selvtilliten pga dette. Da innser du jo hvor sykt heldig du er)
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #7 Skrevet 17. januar 2019 Du klarer ikke å fortsette eller få flere orgasmer etterpå? Jeg kommer superfort, men jeg er multiorgasmisk. Jeg bare nyter, og mannen blir også bli glad og fornøyd når jeg kommer tre ganger på rappen av oralsex (ikke at akkurat det skjer så ofte, men når han er god på å slikke). Etter kanskje orgasme nummer seks eller syv så er det vanskeligere å nå helt opp til klimaks igjen og styrken av dem avtar. Men for en mann som er vanlig utholden og ikke holder på i evigheter så har han også kommet innen den tid. Hadde forhold i et år med en som "aldri" kom da, men jeg syntes det var deilig å fortsette å pule etter orgasmene var "over" og det var vanskelig å jakte en til. Kunne kanskje bli litt slapp, sår og utålmodig iblant, men da har man holdt på i evigheter. Men etter den første orgasmen etter to minutter er jeg bare klar for mer mer mer. Det er den andre-tredje som er best. Anonymkode: 864b9...c63
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #8 Skrevet 17. januar 2019 Gjør det noe? Jeg kommer også fort, har heldigvis lært meg til å klare å få flere. Evt trenger jeg kun fem minutters pause hvor jeg f.eks koser og suger han. Kan holde på i mange timer Jeg varierer mellom vaginal- og klitorisorgasme. Sistenevnte er som regel mye mer intenst, og da trenger jeg pause. Vaginal kan jeg bare fortsette i det jeg er ferdig med å squirte 😅 Gjør jo ingenting å ta litt pauser innimellom mens kroppen henter seg inn 😄 Anonymkode: 0e7cc...fff
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #9 Skrevet 17. januar 2019 Fantastisk. Når damer kommer for fort: Så bra for deg, ikke noe problem, nyt det! Når menn kommer for fort: Han respekterer deg ikke, tenker bare på seg selv og er dårlig i senga. Dump han. Anonymkode: f2ae7...3bf 2
Medullaoblongata Skrevet 17. januar 2019 #10 Skrevet 17. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: dump han! Anonymkode: 2968e...049 😂😂😂 Fantastisk. Det er jo svaret til alle kvinner her inne
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #11 Skrevet 17. januar 2019 2 timer siden, Resignert skrev: Du er jo bare kjempeheldig! Og de som får gleden av å knulle deg er jo enda heldigere! Iallefall om du klarer å fortsette etter orgasmen. Om du får flere etter hverandre, er det jo fantastisk! (Tenk på alle de damene som ikke kommer, og de mennene som mister selvtilliten pga dette. Da innser du jo hvor sykt heldig du er) Da har de for lite kunnskap! Jeg har aldri kommet under samleie, men jeg tror virkelig ingen i hele verden digger sex som meg! Det er ikke noe en mann kan gjøre, annet enn å bruke vibrator på meg! Anonymkode: 95bae...c5d
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #12 Skrevet 17. januar 2019 3 timer siden, Resignert skrev: Du er jo bare kjempeheldig! Og de som får gleden av å knulle deg er jo enda heldigere! Iallefall om du klarer å fortsette etter orgasmen. Om du får flere etter hverandre, er det jo fantastisk! (Tenk på alle de damene som ikke kommer, og de mennene som mister selvtilliten pga dette. Da innser du jo hvor sykt heldig du er) Klarer ikke å få fler, nei. Og blir liksom så sensitiv der nede etterpå at det ikke er noe behagelig å fortsette heller😔 -TS Anonymkode: 854d5...d95
Resignert Skrevet 17. januar 2019 #13 Skrevet 17. januar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Da har de for lite kunnskap! Jeg har aldri kommet under samleie, men jeg tror virkelig ingen i hele verden digger sex som meg! Det er ikke noe en mann kan gjøre, annet enn å bruke vibrator på meg! Anonymkode: 95bae...c5d Kunnskap om statistikk er nå en ting. Hvordan menn subjektivt sett opplever situasjonen er noe helt annet. Jeg har hatt ekser som kom så det suste under samleie, og det føltes helt fantastisk å være den som utløste alle de orgasmene. Min egen tenning ble sterkere av hennes orgasmer, og når jeg til slutt tillot meg selv komme, ble også min orgasme sterkere. Så har jeg endt opp i forhold der dette ikke er mulig, det eneste som funker er enten batteridrevet eller med ledning. Må bare innrømme at de orgasmene hun får på den måten ikke gir meg samme følelsen. Annet enn at jeg var den som plugget inn støpselet. En mann føler seg ikke som en god elsker i en sånn situasjon, han kunne jo like godt se på TV mens dama og leketøyene ordnet biffen. Og om man uheldigvis skulle komme selv,er det jo oftest et antiklimaks og en emosjonell nedtur. Sånn ser nå iallefall jeg på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå