AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Jeg tenker da på den typen som arrangerer reiser og hotell for bedrifter osv., de som booker turer og hjelper de som ringer inn/bestiller. Berg-Hansen/Via agencia osv. Klart det vil variere med ansiennitet og individuelle avtaler, men sånn nivåmessig? Anonymkode: 25334...42e
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 Går nok som en salgskonsulent - tipper de ligger på rundt 190 kr i timen da det er det jeg har i en slik type jobb (selger reiser og jeg jobber i reiseselskap). Kommer nok an på både utdannelse og erfaring. Anonymkode: 7fce9...93f
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2019 #3 Skrevet 17. januar 2019 Takk for svar. Det skulle vel gi en årslønn like under 400 000. (370) Jeg googlet litt rundt og og funnet noen nyere og eldre statistikk som vel går fra 350 000 til 450 000. Var egentlig litt overrasket, hadde trodd det var en jobb som betalte bedre. Mange har vel gjerne noen år på BI reiseliv eller tilsvarende, men ser også at det finnes reiselivslinjer fra VGS som åpner opp for dette slik jeg leser. Tenkte på det som at en kontorjobb, man skal ha litt data/systemferdigheter, man skal helst kunne språk (ihvertfall engelsk godt), man må ha en forståelse for økonomi i noen sammenhenger, kan være en stressende jobb i perioder med feks værproblemer som gir mye ombookinger som kan kreve kreativ og snarrådig tenkning. Anonymkode: 25334...42e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå