Gå til innhold

Vil dere se brudekjolen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjoho!!!!

Ja, nå er brudekjolen kjøpt! :P Litt glad for det ja! Skulle egentlig leie da, men så kom hun fram med en som var utleid den helga vi skal gifte oss, og det var den Rette kjolen. :hoppe:

Håper dere liker den!

http://www.sachajames.plus.com/2005/pages/...james_B1082.htm

Klem, Nilla.

PS; Best av alt: Kjolen min fikk meg til å se ut som en 38 str enn 44. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin!

Jeg er så glad i helt enkle kjoler. Skal du ha noe slør eller annet tilbehør?

Gjest lillelou
Skrevet

Kjempelekker kjole, Nilla !:-)

Skrevet

Jeg syns den er så innmari fin selv også. :-) OG ikke så dyr. Bestilles og sys i London nå. 11000,- helt ny.

Jeg skal ha et sjal med meg, men ikke slør. Skal ha tiara, smykke, øredobber og armbånd i strass. (Tenkte egentlig perler, men det matcher ikke kjolen da det er så mye strass på den)

Har langt hår med mye krøller i, og har funnet ut at jeg vil ha en god de lhår løst, fordi det kler med bedre enn alt hår stramt bakover i oppsats. Dessuten er det mest meg. Og et slør ville da ha skjult mye av håret, så det utelukkes. Syns det er et poeng å ligne på seg selv på bryllupsdagen, selv om en selvfølgelig vil fremheve det beste i seg selv.

Tenkte å ha blomster a la brudebukett i håret, men har ombestemt meg på det også. Syns blomster i hår heller ikke matcher kjolen. Så det blir en enkel frisyre med litt opp og litt ned, og strasstiara.

Skrevet

Kjempenydelig!! Så flott farge!!!

Skrevet

vakker kjole du har funnet deg. Gratulerer

Skrevet

gratulerer med en fantastisk kjole :-)

Skrevet

Oi! Så nydelig den var! :)

Skrevet

Gratulerer med kjolevalg og kjøp! :hoppe:

Du blir sikker nydelig!!!

Skrevet

Det må jeg si, den kan jeg like ja :-) Nydelig kjole!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...