Gå til innhold

Glattbarbert i fellesdusj?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barberer sjeldent alt, men bryr meg nada uavhengig av hvor mye som er tatt.

Registrerer at det er forskjellige frisyrer ute og går også nedentil på andre. Bryr meg like lite som hva slags sveis de har på toppen. Vil folk kikke på utstyret mitt så er det også helt ok. Det er ikke noe ekstraordinært med det, helt gjennomsnittlig. 

Anonymkode: 9f5a9...4c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Em11mily skrev:

hva er egentlig problemet med å vise seg barbert i dusjen ? Selv er jeg alltid glattbarbert og om noen vil se på meg i felles dusjen så bryr det meg fint lite.

Tror det er et få tall som stirrer. Var det å plassere øynene et normalt sted da

Skrevet
2 minutter siden, bjone skrev:

Tror det er et få tall som stirrer. Var det å plassere øynene et normalt sted da

Ja ikke sant,haha Vet ikke hva som er ett normalt sted i dusjen 🙂 

Skrevet
1 minutt siden, Em11mily skrev:

Ja ikke sant,haha Vet ikke hva som er ett normalt sted i dusjen 🙂 

Kan liksom ikke se i taket. Hehe 

Gjest Paramount
Skrevet
28 minutter siden, Em11mily skrev:

hva er egentlig problemet med å vise seg barbert i dusjen ? Selv er jeg alltid glattbarbert og om noen vil se på meg i felles dusjen så bryr det meg fint lite.

Tenker ikke de fleste slik? eller burde tenke slik i hvert fall. Et lite blikk må da være ganske harmløst. Glaning er ubehagelig uansett hvor det glanes.

Gjest Huder
Skrevet

Er ofte i svømmehallen med mine barn, de er 9 - 6 og 3 år, jeg er 27 år (hvis det har noe å si) og er alltid glatt. Og det er SVÆRT skjeldent jeg observer andre damer som er det, de fleste har ekte busk, ikke en gang trimma. Det kan nevnest at jeg nesten ikke tørr å ha på meg bikini dersom jeg har LITT hår, da jeg ser de på linja 😅  Så flue på veggen i dame dusjen er nok ikke det dere menn måper av, så lenge dere ikke tenner på 100% naturlig busk! 

Skrevet
1 minutt siden, Huder skrev:

Er ofte i svømmehallen med mine barn, de er 9 - 6 og 3 år, jeg er 27 år (hvis det har noe å si) og er alltid glatt. Og det er SVÆRT skjeldent jeg observer andre damer som er det, de fleste har ekte busk, ikke en gang trimma. Det kan nevnest at jeg nesten ikke tørr å ha på meg bikini dersom jeg har LITT hår, da jeg ser de på linja 😅  Så flue på veggen i dame dusjen er nok ikke det dere menn måper av, så lenge dere ikke tenner på 100% naturlig busk! 

Vi mennesker er forskjellige. Godt er det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 16.1.2019 den 20.00, BMW 5-serie 535D skrev:

Mange homser rund om kring, hadde det ikke vært for det så hadde jeg også dusjet uten. Det er urettferdig at de kan dusje med det kjønnet de tenner på og vi heterofile kun kan drømme og fantasere om det

Livet er hardt.

Anonymkode: 336f5...0d3

AnonymBruker
Skrevet
On 1/16/2019 at 7:56 PM, BMW 5-serie 535D said:

Det tenker du ikke på før det er en homse du dusjer med som begynner å stirre som faen, sikle og få ståpikk. 

Jeg dusjer aldri naken på fellesdusjer med gutter, men gjerne på fellesdusj med jenter 👍

Å herregud:/ så homofob du er! Ta det med ro, de er neppe interessert i deg uansett:) Det er ikke sånn at du er interessert i samtlige damer du ser?

Ps, hvilken årsmodell er BMWen din?

Anonymkode: d7672...7bc

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Livet er hardt.

Anonymkode: 336f5...0d3

Ja, og ikke minst urettferdig..!

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud:/ så homofob du er! Ta det med ro, de er neppe interessert i deg uansett:) Det er ikke sånn at du er interessert i samtlige damer du ser?

Ps, hvilken årsmodell er BMWen din?

Anonymkode: d7672...7bc

Kall meg gjerne homofob men vil ikke kalle meg det selv, men like å dusje med homser liker jeg selvfølgelig ikke.

2013 mod 

AnonymBruker
Skrevet
På 16.1.2019 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Og likevel drømmer du om å dusje med damer og tilstår at det ville vært fare for ståpikk? 

Anonymkode: d0fce...cd7

Newsflah. Alle menn får ståkuk av ei pen naken jente. Slutt å være så naiv!🙄

Anonymkode: 624c0...ca5

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
21 timer siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Kall meg gjerne homofob men vil ikke kalle meg det selv, men like å dusje med homser liker jeg selvfølgelig ikke.

2013 mod 

Ser du hvem som er homser og hvem som er streite?

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Ikke at jeg glaner så veldig mye, men de gangene jeg er i den kommunale svømmehallen ser jeg alle typer frisyrer. Tror et mindretall er glattbarberte. Mulig det er annerledes på treningssentre der bloggere og lignende henger :P 

Gjest padawan
Skrevet
12 minutter siden, Alterego666 skrev:

Ser du hvem som er homser og hvem som er streite?

Visste du ikke at homser fikk stå av absolutt alle (tilnærmede) nakne menn de så?

:ironi:

AnonymBruker
Skrevet
På 16.1.2019 den 20.51, AnonymBruker skrev:

Hva har spørsmålet om kjønnsbehåring i fellesdusjen under seksualitet å gjøre? Kropp etc, ja. Seksualitet? Nei. 

Anonymkode: fc1be...ff0

Har du ikke lært på skolen at kjønnsorganene er det vi mennesker har sex med?

Anonymkode: 82940...e04

Gjest padawan
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du ikke lært på skolen at kjønnsorganene er det vi mennesker har sex med?

Anonymkode: 82940...e04

Det er forskjell på det og å seksualisere en (nesten)* naken kropp. 

* jeg skriver nesten i parentes ettersom det er mange som har på badetøy i dusjen, 

Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, padawan skrev:

Visste du ikke at homser fikk stå av absolutt alle (tilnærmede) nakne menn de så?

:ironi:

😂 Good1 😂

Skrevet
På 16.1.2019 den 19.46, AnonymBruker skrev:

I svømmehallen har jeg lagt merke til at svært få gjør dette,

Menn barberer ikke der nede, det er meningsløst og har ingen virkning verken den ene eller andre veien. 

Gjest Alterego666
Skrevet
5 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Menn barberer ikke der nede, det er meningsløst og har ingen virkning verken den ene eller andre veien. 

Velvære er en virkning mange føler etter å ha barbert skrittet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...