AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Dyrlegen sa han kom til å være utslått i 3-5 timer. Han har trukket to tenner og tatt tannsten. 5 kg hund. Etter 7 timer er han forsatt utslått. Burde jeg bli bekymret? Anonymkode: da93d...36b
Tabris Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 Helt normalt. Det spørs jo hvor tung narkose han har fått, men etter min erfaring pleier de være utafor til de har sovet det av seg over natten. En gang var min hund også sløv dagen etter. Da ble jeg bekymret og ringte dyrlegen. De sa det også kunne skje uten at det var unormalt og anbefalte mye frisk luft. Jeg tok ham ut på mange korte turer og han ble seg selv utover dagen.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 Hunden min er utslått opptil 12 timer etter narkose, men hun er gammel, 10 år. Dyrlegen jeg bruker har sagt at det er normalt for hunden min. Anonymkode: c2ba3...777
Million Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 (endret) Det er veldig individuelt hvordan hunder tar narkose. Ene hunden jeg hadde, en hannhund, spratt opp i buret på klinikken med en gang de la han inn der etter operasjonen, logret og var gira på å komme ut med en gang. Da tispen derimot var under narkose, hadde hun "hang-over" helt til neste dag og et stykke utover dagen. Hun ble med ut og sånn, men var slapp. Begge hundene var samme størrelse og samme rase. Samme dyreklinikk de ble operert på også. Endret 16. januar 2019 av Million
Howl Skrevet 16. januar 2019 #5 Skrevet 16. januar 2019 Dette er helt normalt. Hunden min ble operert igår tidlig, og hele dagen igår + formiddagen idag lå hun på rommet. Noen hunder er mer utslått enn andre. 7 timer hadde jeg ikke sett på som bekymringsverdig.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #6 Skrevet 16. januar 2019 Helt normalt... Kan være litt redusert dagen etter også, uten at det er grunn til bekymring Anonymkode: bede1...490
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå