AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Jeg kunne tenke meg å jobbe i en dyrehage, samme om det er i Norge eller Sverige. Hvordan bør jeg gå frem, er det bare å skrive åpen søknad? Anonymkode: 36a25...458
Million Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 Ja, hvorfor ikke? Det er jo en arbeidsplass som alle andre. Sett i gang og send dem ut. Men det kan kanskje være en fordel om du har noe ekstra å tilby, utover "er glad i dyr". Noe du har studert rundt dyr kanskje, eller om du er spesielt interessert i og kan mer om f.eks. krypdyr eller afrikanske antiloper. Bare for å gi noen eksempler 🙂
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 Sjekk de enkelte dyreparkene. Den i Kristiansand vil ikke ha åpne søknader: https://www.dyreparken.no/jobb/ Anonymkode: 0c636...ec3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 8 minutter siden, Million skrev: Ja, hvorfor ikke? Det er jo en arbeidsplass som alle andre. Sett i gang og send dem ut. Men det kan kanskje være en fordel om du har noe ekstra å tilby, utover "er glad i dyr". Noe du har studert rundt dyr kanskje, eller om du er spesielt interessert i og kan mer om f.eks. krypdyr eller afrikanske antiloper. Bare for å gi noen eksempler 🙂 Takk for svar. Jeg har dessverre ikke noen spesielle dyrekunnskaper, er bare ekstremt dyrevenn Anonymkode: 36a25...458
Million Skrevet 16. januar 2019 #5 Skrevet 16. januar 2019 Neivel, men det skader ikke prøve likevel. Du får legge til at du er et realt arbeidsjern som gjerne jobber ekstra osv, gi et godt bilde av deg selv og at du er en pålitelig arbeidstaker (f.eks. sjelden eller aldri syk osv). Sånne ting må med.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #6 Skrevet 16. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekk de enkelte dyreparkene. Den i Kristiansand vil ikke ha åpne søknader: https://www.dyreparken.no/jobb/ Anonymkode: 0c636...ec3 Uff, den søknaden har jeg ikke sett før og ser at søknadsfristen er gått ut 😢 jeg er også 28 år så mulig det var for de som er på skole og har fri på sommeren? Men jeg kan jo alltids skrive en søknad og se om jeg er heldig å får svar hvis jeg ikke er for gammel Anonymkode: 36a25...458
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #7 Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, Million skrev: Neivel, men det skader ikke prøve likevel. Du får legge til at du er et realt arbeidsjern som gjerne jobber ekstra osv, gi et godt bilde av deg selv og at du er en pålitelig arbeidstaker (f.eks. sjelden eller aldri syk osv). Sånne ting må med. Ja jeg skal skrive bra søknader, drar frem alt positivt jeg klarer 🙂 er 28 år litt gammelt? Det er vel det på den sommerjobben på Kristiansand dyrepark? Anonymkode: 36a25...458
Million Skrevet 16. januar 2019 #8 Skrevet 16. januar 2019 Tror ikke 28 år er noe negativt å være. Heller viser det at du er voksen nok til å ta ordentlig ansvar osv i en jobb. Skulle jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #9 Skrevet 16. januar 2019 5 minutter siden, Million skrev: Tror ikke 28 år er noe negativt å være. Heller viser det at du er voksen nok til å ta ordentlig ansvar osv i en jobb. Skulle jeg tro. Håper det, men søknadsfristen er dessverre over på den i Kristiansand dyrepark Anonymkode: 36a25...458
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #10 Skrevet 16. januar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper det, men søknadsfristen er dessverre over på den i Kristiansand dyrepark Anonymkode: 36a25...458 Og hvis du leste mer om jobbene, sto det også at jobbene som dyrepasser var veldig populære, og man burde ha erfaring og/eller være i utdanning innen feltet. Jeg regner med TS ikke er så interessert i å vaske gulvene i restauranten i dyreparken, eller være parkeringsvakt. Anonymkode: 929bd...452
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #11 Skrevet 16. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg har dessverre ikke noen spesielle dyrekunnskaper, er bare ekstremt dyrevenn Anonymkode: 36a25...458 En "dyrevenn" som ønsker å arbeide i en dyrehage? Dette var litt av ett paradoks synes jeg... Anonymkode: 83e56...739 1
Kjetil E Skrevet 16. januar 2019 #12 Skrevet 16. januar 2019 I Norge har du vel utenom Dyreparken, Den lille Dyreparken, Namskogan, Bjørneparken og Polar Zoo i Bardu. Mens i Sverige har du ganske mange store dyreparker, blant annet Kålmorden som vel er den desidert største i Norden.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #13 Skrevet 16. januar 2019 13 minutter siden, Kjetil E skrev: I Norge har du vel utenom Dyreparken, Den lille Dyreparken, Namskogan, Bjørneparken og Polar Zoo i Bardu. Mens i Sverige har du ganske mange store dyreparker, blant annet Kålmorden som vel er den desidert største i Norden. Kålmorden??? 😂😂😂😂 Kolmården, kanskje??? Anonymkode: 8a987...6e0 2
Kjetil E Skrevet 16. januar 2019 #14 Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kålmorden??? 😂😂😂😂 Kolmården, kanskje??? Anonymkode: 8a987...6e0 Gikk litt fort i svingene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå