Gå til innhold

Brudevalser

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Hvis dere først bruker penger på band ville jeg absolutt fått de til å spille brudevalsen også!

Bandet har sikkert noen forslag til brudevalser hvis det er et band som er vanlig å bruke til bryllup.

Ja, enig.. :) Tror vi gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI! Jeg kan alltids danse någenlunde.. men min kjære..

oops, er det vanlig å ta opplæring på vals? :ler:

Vet ikke om det er så vanlig, men vet om mange som gjør det. vi følte for det, for vi er ikke no flinke til å danse, og så er det jo litt kjekt å kunne ekte vals da. man gifter seg jo bare en gang..og så er det jo litt gøy å lære noe nytt også.. :wink:

Gjest gjesta
Skrevet

Vet ikke om det er så vanlig, men vet om mange som gjør det. vi følte for det, for vi er ikke no flinke til å danse, og så er det jo litt kjekt å kunne ekte vals da. man gifter seg jo bare en gang..og så er det jo litt gøy å lære noe nytt også.. :wink:

Tror vi MÅ det... ;)

Jaja, nå må jeg stikke. Vi ses snart igjen! ;);)

Skrevet

Hørte på Moon River nå, veldig fin sang. Men går den ikke litt sakte???

Nå er jo ikke jeg den største danseløven akkurat :hoppe:

Men følte ikke at jeg kunne klart å danse til den.

Tror vi skal ha Annie's sang

Gjest lillelou
Skrevet

Det er mulig at akkurat denne innspillingen går litt sakte, men det har jo med hans tolkning av sangen å gjøre, den kan alltids "gires opp" et hakk eller to. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Hørte på Moon River nå' date=' veldig fin sang. Men går den ikke litt sakte??? [/quote']

Den går sakte, ja - men det går helt fint å danse vals til den. Vi var 3 kommende brudepar hos pappa på lørdag for å lære å danse, og det var den vi brukte... Alle var storfornøyd med den

Man får tid til å nyte dansen, slipper å konsentrere seg for å få med bena!! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er mulig at akkurat denne innspillingen går litt sakte' date=' men det har jo med hans tolkning av sangen å gjøre, den kan alltids "gires opp" et hakk eller to. :-)[/quote']

Ja, den innspillingen der gikk jo ekstremt sakte!!! Noe raskere enn det, og den blir veldig bra...

Tempo ca. 92 (hvis det sier noen) funka veldig fint for oss!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...