Gå til innhold

Hvor høye boutgifter har dere være måned.?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mellom 10 og 11 000,- kommer an på strømregninga. 

Anonymkode: 3b1e1...6c8

Og jeg er alene om å betale alt. 

Anonymkode: 3b1e1...6c8

Skrevet

Vi har ca. 40 000 i boutgifter. 36 000 på lånet og så kommunale avgifter, eiendomsskatt og strøm i tillegg...

den synker en del når vi får solgt en av boligene våre.

Anonymkode: dc679...845

Skrevet (endret)

Med innboforsikring, strøm og fellesutgifter (som inkluderer internett og tv, lån, bygningsforsikring, vakmester, vedlikehold  osv.) blir det vel sånn cirka 12000 gjennomsnittlig...

Setter som regel vekk 12500 til det som går på bolig sånn at jeg har litt til overs i tilfelle et eller annet. :) 

Glemte å legge til at det er for meg og barnet mitt. 😏

Endret av FrøkenMånestråle
La til noe.
Skrevet

Vi er to voksne og ett barn, betaler 15 000 i avdrag, renter og fellesugifter. I tillegg er det mellom 500 og 1500 i strøm per måned avhengig av sesong, og 100 kr innboforsikring. 

Anonymkode: 814dd...723

Skrevet (endret)

Ca. 14 000 - 15 000 kr. Avhenger av strømregninga.

Leier alene : )

Litt dyrt, men jeg bor veldig fint og sentralt.

Endret av Tibbie
Skrevet

Eier, ca. 9000 i mnd inkl eiendomsskatt,strøm og kommunale avgifter. Vi er forresten 2 stk

Anonymkode: 5c23c...ae3

Skrevet

Denne tråden blir bare visvas, siden noen regner avdrag som en utgift, noen regner strøm med og noen ikke, noen bor alene i boligen, mens andre bor 4-5 personer osv. Overhode ikke noe som kan sammenlignes.

Anonymkode: 4638c...67d

Skrevet

Leier en leilighet på ca 80kvm, 10 000kr med husleie, TV, Internett og strøm ☺️

Anonymkode: e5979...802

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Leier en leilighet på ca 80kvm, 10 000kr med husleie, TV, Internett og strøm ☺️

Vi er 2 voksne og ett barn. Husleien er 7000kr

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden blir bare visvas, siden noen regner avdrag som en utgift, noen regner strøm med og noen ikke, noen bor alene i boligen, mens andre bor 4-5 personer osv. Overhode ikke noe som kan sammenlignes.

Anonymkode: 4638c...67d

Avdrag er da en veldig relevant utgift i et husholdningsbudsjett. Med mindre man planlegger å selge boligen og cashe ut, eller kapitalisere opp. 

Virker som om mange som makser lånet tenker at man kan se bort fra avdrag. Og glemmer at det er penger som er bundet i bolig, penger du skylder banken og må betale tilbake, penger du ikke bare kan få tilbake når som helst. Og med det penger du må ta hensyn til når du setter opp budsjett og planlegger familiens økonomi fremover. 

Anonymkode: 94867...995

• Liker 1
Skrevet

Renter pluss avdrag er i dag på 12000, strøm mellom 800-5000 avhengig av årstid. Kommunale avgifter og eiendomsskatt husker jeg ikke (ikke "mine" regninger), forsikring ligger vel på 1400.

Har fått forskudd på arv og kan betale hele resterende boliggjeld fra og med neste måned. Det skal bli ubeskrivelig deilig! :hoppe:

Anonymkode: 2e693...d1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...