AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Jeg søkte for et par uker siden på en jobb i et stort firma. Forje uke fikk jeg mail om at stillingen var besatt, og tenkte da ikke noe mer på denne jobben. I dag ble jeg plutselig ringt opp av de og kalt inn til intervju for denne stillingen. Jeg er så klart glad for det da dette er en jobb jeg kunne tenke meg, men kan noen forklare hvorfor jeg blir kalt inn til intervju ETTER at jeg har fått avslag? Anonymkode: 83737...6e7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 Kanskje den som fikk jobben ikke ville ha den likevel? Anonymkode: 9d63f...138 7
Inochan Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg søkte for et par uker siden på en jobb i et stort firma. Forje uke fikk jeg mail om at stillingen var besatt, og tenkte da ikke noe mer på denne jobben. I dag ble jeg plutselig ringt opp av de og kalt inn til intervju for denne stillingen. Jeg er så klart glad for det da dette er en jobb jeg kunne tenke meg, men kan noen forklare hvorfor jeg blir kalt inn til intervju ETTER at jeg har fått avslag? Anonymkode: 83737...6e7 Jeg har ikke svar på det. Men ville spurt de under intervjuet /etter intervjuet 3
Gjest Aqua Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 Personen som opprinnelig takket ja til stillingen har nok trukket seg. :)
Pepsimarx Skrevet 16. januar 2019 #5 Skrevet 16. januar 2019 Det kan være flere grunner, f.eks at de trengte en til eller den andre de tok inn viste seg å ikke være noe særlig. Så var du nestemann på listen over alternative kandidater Eller så kan det være de sendte ut den mailen til alle som ikke var noe alternativ, mens du havnet på den maillisten ved et uhell og var fortsatt under vurdering 1
_popcorn_ Skrevet 16. januar 2019 #6 Skrevet 16. januar 2019 Det er bare å spørre på intervju. Det kan være at kandidaten trakk seg av ulike årsaker, eller at det har åpnet seg en ny ledig stilling av en eller annen grunn.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #7 Skrevet 16. januar 2019 Kanskje det har åpnet seg en tilsvarende stilling? Kanskje den første har trukket seg eller allerede sagt opp eller kanskje vedkommende viser seg å være gravid så ser de etter en som kan være i permisjonstiden? Mange grunner. Jeg fikk avslag på et generell søknad, men uka etterpå ringte de meg og ville avtale et intervju. Fikk jobben da 😊 Anonymkode: 668b1...9bc 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå