Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig fått røde kinn i kveld. Temperaturen er ikke endret, jeg er ikke syk og forstår ikke hvorfor de er det. Kan det være tegn på fødsel? 

3 dager til termin og har lyst til å tolke ALT som tegn på fødsel 😂

Anonymkode: 5af04...a93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha føler deg! Jeg må dessverre skuffe med å si at jeg har hatt skikkelig røde kinn siden før jul og had 10 dager igjen til termin. Like gravid enda 🤪

Det er vel dette de kaller for gravidglød? 😂

Skrevet
2 minutter siden, addict skrev:

Haha føler deg! Jeg må dessverre skuffe med å si at jeg har hatt skikkelig røde kinn siden før jul og had 10 dager igjen til termin. Like gravid enda 🤪

Det er vel dette de kaller for gravidglød? 😂

Å fillærn 😂 her kom de bare ut ifra det blå og er de rødeste kinnene jeg noen sinne har hatt. Det ser helt rart ut egentlig, kanskje jeg har en allergisk reaksjon 🤔

håper på snarlig fødsel på oss begge da! 🤞🏻

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å fillærn 😂 her kom de bare ut ifra det blå og er de rødeste kinnene jeg noen sinne har hatt. Det ser helt rart ut egentlig, kanskje jeg har en allergisk reaksjon 🤔

håper på snarlig fødsel på oss begge da! 🤞🏻

Sender fødestøv!

• Liker 1
Skrevet

Når jeg fødte sist var jeg innom føden om kvelden med rier, ble undersøkt og sendt hjem. Var tilbake neste morgen og møtte samme jordmor. Da fortalte hun at hun hadde ventet på meg, fordi når jeg var innom kvelden før så hadde føderoser i kinnene. La ikke merke til det selv, men var tydeligvis litt rød i kinnene, og hennes erfaring var at da ble det fødsel. Til forskjell fra deg TS så hadde jeg alt rier når kinnene ble litt røde. Men ikke lenge igjen til fødsel uansett nå 😊

Anonymkode: 7b322...4c6

Skrevet

Har hatt røde kinn i 3 omganger..  to gamle damer har sagt jeg har fødefjes i flere uker😂5 dager over nå... har mista trua på ALT av tegn og overtro😂

Skrevet

Jeg har også hatt røde kinn i over en uke, men er bare uke 22. Så jeg satser virkelig på at det ikke har noe med fødsel å gjøre 🙈

Skrevet
2 timer siden, TeamWP skrev:

Har hatt røde kinn i 3 omganger..  to gamle damer har sagt jeg har fødefjes i flere uker😂5 dager over nå... har mista trua på ALT av tegn og overtro😂

Åå så demotiverende å høre det når ingen ting skjer. Krysser fingrene for at det hele kickstartes i natt 😊

• Liker 1
Skrevet

Det skal sies at nå har jeg vært våken i rett over 2 timer med regelmessige sammentrekninger (varighet på ca 1,5 min med 4-5 min pause). De er ikke kjempevonde så jeg tør nesten ikke håpe på fødsel enda, men det kan jo være det var disse «føderosene» jeg hadde :)

ts

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skal sies at nå har jeg vært våken i rett over 2 timer med regelmessige sammentrekninger (varighet på ca 1,5 min med 4-5 min pause). De er ikke kjempevonde så jeg tør nesten ikke håpe på fødsel enda, men det kan jo være det var disse «føderosene» jeg hadde :)

ts

Krysser fingrene så mye for deg! 😄 Her har vannet gått 🎊🎉

Skrevet
1 time siden, addict skrev:

Krysser fingrene så mye for deg! 😄 Her har vannet gått 🎊🎉

Wooow så gøy 👏🏻👏🏻

Jeg er egentlig litt i tvil om hva som foregår, så det er vel kanskje ikke fødsel likevel. Da burde jeg vel visst det, eller? Jeg får rier av noe slag fremdeles men nå er de veldig uregelmessige, kanskje 1-2 i timen. De gjør vondt, men ikke veldig vondt. Nå får jeg i hvert fall tid til å sove litt mellom, for i natt kom de hvert 5. minutt. Hååååper det tar seg opp i stedet for å dabbe av! 

Og til deg addict: LYKKE TIL!! ❤️

Ts

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wooow så gøy 👏🏻👏🏻

Jeg er egentlig litt i tvil om hva som foregår, så det er vel kanskje ikke fødsel likevel. Da burde jeg vel visst det, eller? Jeg får rier av noe slag fremdeles men nå er de veldig uregelmessige, kanskje 1-2 i timen. De gjør vondt, men ikke veldig vondt. Nå får jeg i hvert fall tid til å sove litt mellom, for i natt kom de hvert 5. minutt. Hååååper det tar seg opp i stedet for å dabbe av! 

Ts

Mine rier begynte sånn sist, kom etterhvert mer regelmessig 😅

Anonymkode: 549d3...ec4

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine rier begynte sånn sist, kom etterhvert mer regelmessig 😅

Anonymkode: 549d3...ec4

Oi, det kunne vært oppløftende, men her har de bare dabbet av. Har ikke hatt noen de siste par timene 🙄 skikkelig skuffende etter en slik natt! 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wooow så gøy 👏🏻👏🏻

Ts

Ikke for å være buzzkill, men jeg har gårt med maserier siden uke 36 nå uten at noe har skjedd dessverre 🙈 Føden var sikker på fødsel for 14 dager siden. Håper det tar seg opp for deg!

Hjemme og slapper av litt her nå 😊

Skrevet
15 minutter siden, addict skrev:

Ikke for å være buzzkill, men jeg har gårt med maserier siden uke 36 nå uten at noe har skjedd dessverre 🙈 Føden var sikker på fødsel for 14 dager siden. Håper det tar seg opp for deg!

Hjemme og slapper av litt her nå 😊

Så utrolig slitsomt! Har hørt de kan sitte i lenge hos flere. Irriterende når man ikke vet om det er skikkelige rier eller ei. I hvert fall når de kommer hvert 5. minutt og tar hele nattesøvnen uten å gjøre noe nytte for seg 🙄 menmen, tålmodigheten lenge leve! 

Oppdater oss gjerne hvordan det går med deg addict :) 

ts

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig slitsomt! Har hørt de kan sitte i lenge hos flere. Irriterende når man ikke vet om det er skikkelige rier eller ei. I hvert fall når de kommer hvert 5. minutt og tar hele nattesøvnen uten å gjøre noe nytte for seg 🙄 menmen, tålmodigheten lenge leve! 

Oppdater oss gjerne hvordan det går med deg addict :) 

ts

Har fått smått med rier nå og er ikke i tvil om at det har vært falsk alarm de siste 3 ukene altså, om det hjelper! 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...