Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! 

Jeg jobber på mitt 4år på sykehjem og har nettopp takket ja til et 60% vikariat på natt. Men jeg stusser litt på lønna, synes den er litt (ikke veldig, men litt i forhold til andre jeg jobber med) lav til å ha jobbet aå lenge og i tillegg studerer jeg sykepleie på 2året.

Hva tjener dere som er uten utdanning /helsefagarbeidere eller sykepleie studenter? Har dere lang ansinitet? Sykehjem eller hvor? :)

Anonymkode: 143bc...be0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vernepleierstudent og tjener 181,42 kr i timen. Har 6 års ansiennitet tror jeg

Anonymkode: 6c6c4...f6e

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er vernepleierstudent og tjener 181,42 kr i timen. Har 6 års ansiennitet tror jeg

Men tror ikke ansiennitet har så mye å si når jeg blir lønnet som student? Er tredjeårsstudent og har den årslønnen en tredjeårsstudent har - uavhengig av ansiennitet 🤔

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men tror ikke ansiennitet har så mye å si når jeg blir lønnet som student? Er tredjeårsstudent og har den årslønnen en tredjeårsstudent har - uavhengig av ansiennitet 🤔

Er det på sykehjem? :) jeg føler det burde ha hatt noe å si men jeg vet ærlig talt ikke... 

Skrevet

Jeg er helsefag arbeider ca 220 i timen 

Anonymkode: 40167...4fb

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helsefag arbeider ca 220 i timen 

Anonymkode: 40167...4fb

Har du jobbet lenge? 😊

Skrevet

Skulle ønske dere fikk akseptabel lønn :) ansvarsfull jobb. 

Anonymkode: f53cb...2cb

• Liker 2
Skrevet

Er pleiemedarbeider og har 165 kr t i lønn.

Anonymkode: 3da91...490

Skrevet

Jeg er 1.årsstudent og får 169,83 i timen.. 

Anonymkode: ffee5...785

Skrevet

Er helsefagarbeider med full annsinitet. 237 kr pr time. En pleiemedarbeider tjener med samme annsinitet 197 kr timen der jeg jobber. Så klart mye lavere kun med 6 år annsinitet.

Anonymkode: b2c21...1e3

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere! 

Jeg jobber på mitt 4år på sykehjem og har nettopp takket ja til et 60% vikariat på natt. Men jeg stusser litt på lønna, synes den er litt (ikke veldig, men litt i forhold til andre jeg jobber med) lav til å ha jobbet aå lenge og i tillegg studerer jeg sykepleie på 2året.

Hva tjener dere som er uten utdanning /helsefagarbeidere eller sykepleie studenter? Har dere lang ansinitet? Sykehjem eller hvor? :)

Hva er din lønn, da? Jeg jobber mitt første år som pleieassistent og synes jeg har et fint lønnstrinn; tjener 192 kr timen. Jeg vet at flere av mine yngre kollegaer (er selv 33 år) som har jobbet i bedriften lengre enn jeg har, og tjener langt mindre i timen. Noen helt nede i 163 kr timen. Jeg vet forresten ikke om mitt lønnstrinn har sammenheng med alder. Er det vanlig? Jeg er midt i et utdanningsløp, men har fullført VG2 Helse- og Oppveksfag i fjor.

Skrevet
Akkurat nå, Anjah skrev:

Hva er din lønn, da? Jeg jobber mitt første år som pleieassistent og synes jeg har et fint lønnstrinn; tjener 192 kr timen. Jeg vet at flere av mine yngre kollegaer (er selv 33 år) som har jobbet i bedriften lengre enn jeg har, og tjener langt mindre i timen. Noen helt nede i 163 kr timen. Jeg vet forresten ikke om mitt lønnstrinn har sammenheng med alder. Er det vanlig? Jeg er midt i et utdanningsløp, men har fullført VG2 Helse- og Oppveksfag i fjor.

Virker som du har god lønn da! 

Jeg ligger på 176,61 kr per time 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Virker som du har god lønn da! 

Jeg ligger på 176,61 kr per time 

Hvor gammel er du, da? Hva slags arbeidserfaring har di fra før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...