AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Jeg tok noen fag ved en høyskole for 10 år siden, pga diverse hendelser, valgte jeg hoppe av studie. Jeg har nå begynt igjen, og ser at det ene faget har endret kurskode, undervisningen er noe endret og eksamen er endret også. Det jeg lurer på da er, hvor mange eksamensforsøk har jeg på den nye kurskoden? Telles de jeg hadde for 10 år siden på den gamle fagkoden? Vet jeg burde ringe skolen å høre, men gruer meg innmari for svaret jeg muligens kan få... Anonymkode: 0d1d6...c7f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 Jeg tror det kommer an på. På mitt studie er det slik at det må sees i sammenheng med andre kurs, men hvis det var spesielle omstendigheter for mange herrens år siden så fins det nok muligheter for å gjøre unntak. Anonymkode: 99e5c...f01
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 Hvis du må ta dette emnet for å få studiet godkjent har du tre forsøk, noe annet hadde vært for dumt. Anonymkode: 6260d...fa9
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du må ta dette emnet for å få studiet godkjent har du tre forsøk, noe annet hadde vært for dumt. Anonymkode: 6260d...fa9 Strengt talt har man "alltid" fire, de tre første får man automatisk, mens det fjerde må søkes om. Jeg tror også det er mulig å få både et femte og sjette. Eventuelt kan man bare ta faget ved en annen skole og få det godkjent av skolen. Anonymkode: 99e5c...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå