Prague Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Hei! Er det noen som har tips til en god øyekrem til en på snart 40? Gjerne en som trekker godt og fort inn. Har endel linjer, og det føles litt tørt når jeg har på concealer.
Almond Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 zo medical olluminate intense eye repair. Lett, utrolig drøy og trekker inn fort uten noen rester 👍🏻 Koster det hvite ut av øynene men definitivt verdt det. Den er så drøy at jeg føler jeg vil ha den resten av livet.... 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 2 timer siden, Prague skrev: Hei! Er det noen som har tips til en god øyekrem til en på snart 40? Gjerne en som trekker godt og fort inn. Har endel linjer, og det føles litt tørt når jeg har på concealer. Eucerin volume filler eye Anonymkode: 01f6a...53f 2
Prague Skrevet 16. januar 2019 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, Almond skrev: zo medical olluminate intense eye repair. Lett, utrolig drøy og trekker inn fort uten noen rester 👍🏻 Koster det hvite ut av øynene men definitivt verdt det. Den er så drøy at jeg føler jeg vil ha den resten av livet.... Kan tenke meg den er god- har bare hørt bra ting om de produktene. Meeen, litt dyr for meg i disse dager 😬
Prague Skrevet 16. januar 2019 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eucerin volume filler eye Anonymkode: 01f6a...53f Ok, den må jeg se på. Er det en del fukt i den også?
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #6 Skrevet 16. januar 2019 4 timer siden, Prague skrev: Ok, den må jeg se på. Er det en del fukt i den også? https://www.med24.no/eucerin-volume-filler-eye-cream-15-ml?gclid=CjwKCAiAyfvhBRBsEiwAe2t_ixkPfvMTiPPCilgKoBiK2deLMbPqnv84BqsTNnSy1ZI0WHSamxgtAhoCBJoQAvD_BwE Anonymkode: 01f6a...53f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå