Gå til innhold

Sint nabo tråkket på halen til katten

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke noe om å kappe ballene av katter jeg da. Lar han heller leve livets glade dager med hunnkattene i nabolaget.

Anonymkode: 13418...3a9

Nå får du faen meg gi deg.... 

Anonymkode: b8719...84e

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du faen meg gi deg.... 

Man er da ikke pliktig til å kjønnsopperere katten sin?? Jeg lar han være det han er født som.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke noe om å kappe ballene av katter jeg da. Lar han heller leve livets glade dager med hunnkattene i nabolaget.

Jeg lover, han har ingen glede av ballene. Tvert imot, han utsettes for større risiko mht slossing og smittsomme sykdommer. Ikke vær så jævlig dustete og ignorant. Vær en ansvarlig katteeier, vi lever i 2019.

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man er da ikke pliktig til å kjønnsopperere katten sin?? Jeg lar han være det han er født som.

Han utsettes for sinssykt mye stress og sykdommer, men det er vel helt greit det å 

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trpll...!

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, Kontormus skrev:

Jeg lover, han har ingen glede av ballene. Tvert imot, han utsettes for større risiko mht slossing og smittsomme sykdommer. Ikke vær så jævlig dustete og ignorant. Vær en ansvarlig katteeier, vi lever i 2019.

Jasså, så naturen har skapt et dyr som ikke tåler å ha baller? Dette blir for dumt. Han er skapt for å lage kattunger i hopetall, akkurat som andre hannkatter. Og det skal han få lov til.

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jasså, så naturen har skapt et dyr som ikke tåler å ha baller? Dette blir for dumt. Han er skapt for å lage kattunger i hopetall, akkurat som andre hannkatter. Og det skal han få lov til.

Så, du syns det er for få kattunger som lider under at de ikke får gode hjem? Seriøst, du er klar over at vi ikke lever i steinalderen lenger?  Og har du fått med deg at vi mennesker har lært hvordan vi regulerer vår forplantning? Selv om vi fra naturens side er lagd for at det skal pluppe unger ut av oss, så gjør vi ikke det. Fordi vi kan la vær.

Så slutt med å være så idiot. Pass på katta, vær ansvarlig. Før det, ingen respekt. 

• Liker 7
Skrevet
18 timer siden, Kontormus skrev:

Så, du syns det er for få kattunger som lider under at de ikke får gode hjem? Seriøst, du er klar over at vi ikke lever i steinalderen lenger?  Og har du fått med deg at vi mennesker har lært hvordan vi regulerer vår forplantning? Selv om vi fra naturens side er lagd for at det skal pluppe unger ut av oss, så gjør vi ikke det. Fordi vi kan la vær.

Så slutt med å være så idiot. Pass på katta, vær ansvarlig. Før det, ingen respekt. 

Så alle hanndyr skal kastreres fordi de kan få ulykkelige avkom? Min personlige mening er at å kappe mandommen av et annet vesen er en uting. Men dette er uansett uvesentlig for denne tråden.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så alle hanndyr skal kastreres fordi de kan få ulykkelige avkom? Min personlige mening er at å kappe mandommen av et annet vesen er en uting. Men dette er uansett uvesentlig for denne tråden.

Hannkatter OG hunnkatter skal kastreres for å forhindre lidelse. Men nei du bryr deg vel ikke noe om det du :) så lene katten får beholde ballene den ikke engang veit at den har 

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hannkatter OG hunnkatter skal kastreres for å forhindre lidelse. Men nei du bryr deg vel ikke noe om det du :) så lene katten får beholde ballene den ikke engang veit at den har 

Hmm, hva vet du om at den ikke vet det? Du antar at det ikke har noe å si for katten. Jeg har selv sett hannkatter som nærmest har blitt "homo" og gått fra å være ivrige musejegere (på flere måter) til å sitte og slikke pelsen som en infernalsk jålebukk etter at dyrlegen klippet av de ballene. I tillegg har de en tendens til å ese ut og bli veldig store av vekst dersom man gjør det tidlig.

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, hva vet du om at den ikke vet det? Du antar at det ikke har noe å si for katten. Jeg har selv sett hannkatter som nærmest har blitt "homo" og gått fra å være ivrige musejegere (på flere måter) til å sitte og slikke pelsen som en infernalsk jålebukk etter at dyrlegen klippet av de ballene. I tillegg har de en tendens til å ese ut og bli veldig store av vekst dersom man gjør det tidlig.

Du beviser bare med det du sier at du ikke har peiling. Men det nytter ikke å prøve å få sånne som deg til å åpne øynene. Kos deg med katten, men ikke bare stå å se på neste gang noen misshandler den. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du beviser bare med det du sier at du ikke har peiling. Men det nytter ikke å prøve å få sånne som deg til å åpne øynene. Kos deg med katten, men ikke bare stå å se på neste gang noen misshandler den. 

Men jeg vil jo ikke bli slått/skjelt ut!

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud da. Du vil jo ikke anmelde heller! Fader så tafatt altså 

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en liten og pinglete dame og hadde gått bort og dyttet bort fyren! Hadde han slått meg beviser han bare enda en gang at han er drittsekk! Jeg passer i det minste på katten min!

Og den kastrerte hannkatten min har ikke blitt homo. Det er det dummeste jeg noen gang har lest. Blir steriliserte mannfolk homo også da eller? 

Anonymkode: ad2c7...b85

• Liker 2
Skrevet

Det er tenkt at mennesker har høyere iq og bedre tankekapasitet enn andre dyr, derfor burde mennesker straffes hardere når de er slemme enn når dyr er det, fordi mennsker skal vite bedre. 

En katt er som en unge som søker det som er morsomt, den forstår ikke hvorfor mennesker beskytter biler mer enn trær. Det er ikke logisk ifølge dyr. Noe som er veldig forståelig. Om du er et vesen som ønsker ha det mosrsomt og som lever med det rundt deg, så er det ingenting som tilsier at en bil er annerledes enn et tre

• Liker 2
Skrevet

Å torturere dyr er ulovlig.

Jeg hadde ringt politiet.

Sannsynligvis slipper han unna med et par strenge ord. Dessverre.

Du får ødelegge ham på en lovlig måte. Fortell alle andre naboer at han er dyreplager, f.eks. Det er jo sant.
Ingen normale mennesker har hjerte til å plage dyr. Det feiler ham nok noe.

• Liker 3
Skrevet

Hva med å lære å ta vare på din egen katt og ikke la det plage naboene?!

Anonymkode: d72ef...b70

• Liker 2
Skrevet

Er vel ikke uvanlig at naboene blir sure når du ikke kastrerer katten din. Men de burde kjeftet på deg, ikke katten, da det er din feil. En kastrert katt hadde trolig ikke markert på dekkene. 

• Liker 1
Skrevet
On 1/17/2019 at 9:01 AM, AnonymBruker said:

Dra til h. GRUFULL KATTEEIER!!

Anonymkode: f0652...8dd

• Liker 2
Skrevet

Jeg FORAKTER EIERE SOM TS MER ENN PESTEN! 

Anonymkode: f0652...8dd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...