AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #81 Skrevet 19. januar 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Dra til h. GRUFULL KATTEEIER!! Anonymkode: f0652...8dd Unnskyld meg, hvordan skal det fødes flere katter dersom alle hannkatter skal gjelles da? Eller er det noen få utvalgte som bor i bur som slippes inn til de som vil ha kattunger på bestilling? Har ikke hørt noe sted at man er pliktet til å få katten kastrert. Anonymkode: 13418...3a9
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #82 Skrevet 19. januar 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en liten og pinglete dame og hadde gått bort og dyttet bort fyren! Hadde han slått meg beviser han bare enda en gang at han er drittsekk! Jeg passer i det minste på katten min! Og den kastrerte hannkatten min har ikke blitt homo. Det er det dummeste jeg noen gang har lest. Blir steriliserte mannfolk homo også da eller? Anonymkode: ad2c7...b85 Selv om jeg er en stor mann på over 1.90 betyr ikke det at jeg vil sloss fordét. Dessuten har du en fordel som liten dame, da det er nesten null sjanse for at en mann slår deg, mens jeg derimot hadde fått en rak høyre rett i brødsaksa om jeg gikk i fleisen på'n. Hadde han fortsatt i et minutt liksom så hadde jeg nok gjort noe, men det hele var over ganske fort. Anonymkode: 13418...3a9 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #83 Skrevet 19. januar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unnskyld meg, hvordan skal det fødes flere katter dersom alle hannkatter skal gjelles da? Eller er det noen få utvalgte som bor i bur som slippes inn til de som vil ha kattunger på bestilling? Har ikke hørt noe sted at man er pliktet til å få katten kastrert. Anonymkode: 13418...3a9 Det er så overflod av katter i Norge at de blir kastet! Det er ingen plikt nei, men har man en smule med moralsk samvittighet så kastrerer man kattene sine. Det vil ALLTID være noen idioter som ikke gidder å bry seg, sånn som deg tydeligvis, å dette gjør at vi aldri vil få bukt med problemet vi har i dag med overfylte fosterhjem og hjemløse katter fulle av sykdommer og skader. Takk for at du er med på å fortsette denne trenden, du burde virkelig være stolt! Anonymkode: b8719...84e 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #84 Skrevet 19. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om jeg er en stor mann på over 1.90 betyr ikke det at jeg vil sloss fordét. Dessuten har du en fordel som liten dame, da det er nesten null sjanse for at en mann slår deg, mens jeg derimot hadde fått en rak høyre rett i brødsaksa om jeg gikk i fleisen på'n. Hadde han fortsatt i et minutt liksom så hadde jeg nok gjort noe, men det hele var over ganske fort. Anonymkode: 13418...3a9 Jævla pingle Anonymkode: b8719...84e 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #85 Skrevet 19. januar 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jævla pingle Anonymkode: b8719...84e Tviler på at du hadde vært tøffere! Det er lett å sitte og si at man hadde gjort noe, men i øyeblikket det skjedde tenkte jeg automatisk på egen sikkerhet og økonomi. Er jo bare naturen som har skapt meg slik. Anonymkode: 13418...3a9
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #86 Skrevet 19. januar 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at du hadde vært tøffere! Det er lett å sitte og si at man hadde gjort noe, men i øyeblikket det skjedde tenkte jeg automatisk på egen sikkerhet og økonomi. Er jo bare naturen som har skapt meg slik. Anonymkode: 13418...3a9 Jeg HAR skjelt ut et rasshøl som sparket til katten min, så Joda jeg er tydeligvis tøffere. Anonymkode: b8719...84e 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #87 Skrevet 19. januar 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg HAR skjelt ut et rasshøl som sparket til katten min, så Joda jeg er tydeligvis tøffere. Anonymkode: b8719...84e Jeg ville gi han en sjanse. Bød han faktisk på kaffe i morges, men han hadde ikke tid. Tenkte jeg kunne la han bli kjent med Pus i en fredelig situasjon. Anonymkode: 13418...3a9
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #88 Skrevet 19. januar 2019 Rapporter denne møkka trolletråden! TS? Fortsett med crack. Anonymkode: f0652...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #89 Skrevet 19. januar 2019 På 16.1.2019 den 17.27, AnonymBruker skrev: Dette er en trolletråd, det er jeg rimelig sikker på. Anonymkode: d777a...78e Hvorfor det? Finnes mange slemme menn som hatter katter. De fortjener å bli sparka i p...n til de skriker og blør. Anonymkode: bc1ac...037
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #90 Skrevet 19. januar 2019 43 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor det? Finnes mange slemme menn som hatter katter. De fortjener å bli sparka i p...n til de skriker og blør. Anonymkode: bc1ac...037 Jeg vet dessverre INDERLIG godt at dyremishandlere fins😭. Men TS høres fullstendig åndssvak ut i svarene her så er TS som bare tuller her. Anonymkode: f0652...8dd 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #91 Skrevet 19. januar 2019 44 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor det? Finnes mange slemme menn som hatter katter. De fortjener å bli sparka i p...n til de skriker og blør. Anonymkode: bc1ac...037 Og uten at jeg oppfordrer til det! Så kan jeg glede deg med at det er masse folk som sørger for at mishandlere får som hatten passer og katter til eiere som TS "blir borte" Anonymkode: f0652...8dd 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #92 Skrevet 20. januar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at du hadde vært tøffere! Det er lett å sitte og si at man hadde gjort noe, men i øyeblikket det skjedde tenkte jeg automatisk på egen sikkerhet og økonomi. Er jo bare naturen som har skapt meg slik. Anonymkode: 13418...3a9 Du fraskriver deg jo alt av ansvar på alle områder! Du er jo helt latterlig! Anonymkode: ad2c7...b85 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #93 Skrevet 20. januar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du fraskriver deg jo alt av ansvar på alle områder! Du er jo helt latterlig! Anonymkode: ad2c7...b85 Alle har rett til å sørge for sin egen sikkerhet. Anonymkode: 13418...3a9
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #94 Skrevet 20. januar 2019 Hadde lagt katte bæsj i postkassen hans og punktert dekkene hans og anmeldt han for dyreplageri. Anonymkode: 61b19...39e 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #95 Skrevet 20. januar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde lagt katte bæsj i postkassen hans og punktert dekkene hans og anmeldt han for dyreplageri. Anonymkode: 61b19...39e Han var faktisk innom på kaffe i dag morges. Da hadde han helt glemt at han var sur på katta her om dagen, men Pus holdt seg unna. Jeg tenkte vinn-vinn, at han var blid og at katten nå vet at han må holde seg unna den fyren og bilen hans. Anonymkode: 13418...3a9
Hundama Skrevet 20. januar 2019 #96 Skrevet 20. januar 2019 På 16.1.2019 den 17.03, SoWhat? skrev: Du kan si at du vil anmelde ham om det skjer en gang til! Og så bør du reagere selv også, og ikke bare stå å se på. Hadde du reagert der og da, så kanskje du hadde satt deg i litt respekt også. Hadde gladelig tatt regning på bilvask(!) i så fall. Ikke snakk om at jeg hadde stått og sett på det uten å bli fly forbanna. Mildt sagt. Enig her. Synes det er skikkelig tafatt å bare stå å se på at noen piner katta. Hvor mye skal katta gjennomgå før det kommer noen reaksjon.... 4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2019 #97 Skrevet 20. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var faktisk innom på kaffe i dag morges. Da hadde han helt glemt at han var sur på katta her om dagen, men Pus holdt seg unna. Jeg tenkte vinn-vinn, at han var blid og at katten nå vet at han må holde seg unna den fyren og bilen hans. Anonymkode: 13418...3a9 Hadde ikke hjulpet for min del, han hadde fått svi no matter what. Anonymkode: 61b19...39e 2
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2019 #98 Skrevet 25. januar 2019 På 16.1.2019 den 16.58, SoWhat? skrev: Dømme og dømme. Å se på at noen tråkker på halen såpass lenge mens katten blir desperat...vel, da tror jeg de fleste ville reagert, om ikke annet enn på instinkt. Jez Du kan lite om psykologi om du tror alle mennesker har likt reaksjon mønster. Det at flere liker det du skrev sier litt om hvor lite kunnskap folk har. Noen har en reaksjon evne der man fryser til. Kroppen stopper opp. Noen blir helt lammet og noen så klart verken fryser til eller blir lammet så de faktisk kan få til å reagere akkurat slik de vil i øyeblikket. Folk med ulike bakgrunner kan reagere ulikt enn det igjen pga feks traumer med noe de har opplevd. Så menneskets reaksjons mønster er veldig ulikt enn det man tror på overflaten. Det er så mye mer komplisert enn at alle kropper reagerer likt på ting. Tenk litt på det før du spyr ut at du vet noe når du faktisk ikke gjør det. Og jo det blir dømmende. Sjekk ut betydningen av ordet dømme også ser du på alt dette igjen. Anonymkode: 180d4...912
SoWhat? Skrevet 25. januar 2019 #99 Skrevet 25. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan lite om psykologi om du tror alle mennesker har likt reaksjon mønster. Det at flere liker det du skrev sier litt om hvor lite kunnskap folk har. Noen har en reaksjon evne der man fryser til. Kroppen stopper opp. Noen blir helt lammet og noen så klart verken fryser til eller blir lammet så de faktisk kan få til å reagere akkurat slik de vil i øyeblikket. Folk med ulike bakgrunner kan reagere ulikt enn det igjen pga feks traumer med noe de har opplevd. Så menneskets reaksjons mønster er veldig ulikt enn det man tror på overflaten. Det er så mye mer komplisert enn at alle kropper reagerer likt på ting. Tenk litt på det før du spyr ut at du vet noe når du faktisk ikke gjør det. Og jo det blir dømmende. Sjekk ut betydningen av ordet dømme også ser du på alt dette igjen. Anonymkode: 180d4...912 Hva snakker du om nå ? Jez
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå