Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i midten av tjueårene og har vel egentlig aldri hatt et drømmeyrke. Jeg har mange hobbyer og interesser, men jeg kunne aldri ha tenkt å ta en grad, i for eksempel kunst. Det er og forblir hobbyer. Når det kommer til arbeid og studier har jeg også vært ganske blank. Jeg har tatt fag her og der for å samle poeng og for å ha noe å gjøre. Litt erfaring fra diverse arbeidsplasser. 

Det jeg lurer på er hvordan det er å jobbe som sekretær. Jeg vurderer å søke meg inn på fagskole for å bli skoleadministrasjonssekretær, men er det et greit yrke? Jeg vil gjerne ha et yrke som ikke er veldig krevende, men heller ikke helt enkelt og kjedelig. Jeg har jobbet en del i skolen, og trives, men ønsker ikke lærerutdanning - det blir for mye. 

Anonymkode: 67f3e...3b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke finn på å utdann deg til skoleadministrasjonssekretær, de jobbene der fases ut. Alt av administrativt arbeid, blir fordelt på inspektører og lærerne fordi det er ikke så mye og tidkrevende som før, siden alt er elektronisk nå :) Dette gjelder i svært mange yrker, sekretærer blir dessverre overflødig... 

Anonymkode: e2fc4...8c0

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke finn på å utdann deg til skoleadministrasjonssekretær, de jobbene der fases ut. Alt av administrativt arbeid, blir fordelt på inspektører og lærerne fordi det er ikke så mye og tidkrevende som før, siden alt er elektronisk nå :) Dette gjelder i svært mange yrker, sekretærer blir dessverre overflødig... 

Anonymkode: e2fc4...8c0

Har du et annet forslag som kunne passe til meg? 

Anonymkode: 67f3e...3b6

Skrevet

Advokatssekretær tror jeg det er greit å få jobb som.

Anonymkode: e7eba...8b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...