Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 hull i det ene øret og 1 hull i det andre. Men frisøren tok hullene så nære hverandre, så det ser egentlig bare ut som en litt større øredobb 😅 

Så nå vil jeg høre deres mening; ville dere ha tatt et tredje hull? Eller ser det harry ut eller hva 🤷🏼‍♀️ Hullene er på øreflippen, og skal kun ha de der 😀

Hadde også vært morsomt å høre hvor mange dere har 😀

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to i hvert øre. Bruker for det meste bare ett i hvert. 

Skrevet

To på venstre og ett på høyre. Bruker kun en på hver side. 

Anonymkode: d6307...ea4

Skrevet

5 i det ene og to i det andre. 

Det jeg har 2 er begge på flippen. Der jeg har 5 hr jeg 3 på flippen, en helix og en conch. 

Anonymkode: f2aa2...5e1

• Liker 1
Skrevet

Har fire på hver side i tillegg til åtte piercinger. Tror det kommer til å se bedre ut med tre :)

Anonymkode: c4610...b1c

Skrevet

Jeg har kun to. Ett på hver side.

Skrevet

Har to i hvert øre, men har svært sjeldent noe i de

Skrevet

Har ett hull i den ene øreflippen og tre i den andre. Synes det er utrolig kult og vakkert, det er derfor jeg har det :) 

Anonymkode: 46ab4...05e

Skrevet

Jeg har 2+3 hull og bruker kun 1 på hver side. Skjer en gang i året at jeg bruker 2+2 , aldri det tredje. Ville ikke råda noen til å ha flere enn ett hull egentlig for ja det er litt harry 

Anonymkode: 2ab46...a59

Skrevet (endret)

Har 9 hull i ørene. Seks til sammen på flippene, to dobbel helix, en rook. Synes det er kjempefint jeg :) 

Endret av s0la
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har fire i det ene og fem i det andre (hvor det ene er i brusken) Jeg bruker stort sett bare øredobb i det nederste hullet i hvert øre, og av og til det i brusken. Flere av hullene har nok grodd igjen. Jeg tok mange hull på 90-tallet da det var mote. Nå har visst den moten begynt å komme tilbake. 

Skrevet

2 på ene siden, 3 på ndre. Bruker aldri ørepynt. Har noe percinghull fra ungdommen også, men er over 20 år siden jeg hadde noe i hullene.

Anonymkode: 5c098...d4c

Gjest frøken_1975
Skrevet

3 i det ene og 4 i det andre. Brukte bare en øredobb på hver side i mange år, men tok i bruk de andre igjen for 4 år siden. 

Skrevet

Jeg har åtte. To i ene øreflippen, tre i den andre, en conch, en helix og en tragus. 

Bruker stort sett ingenting i øreflippene. 

Anonymkode: 90dc1...450

Skrevet

Et hull i venstre og tre i høyre.

Gjest frøken_1975
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har åtte. To i ene øreflippen, tre i den andre, en conch, en helix og en tragus. 

Bruker stort sett ingenting i øreflippene. 

Haha, jeg måtte google for å skjønne noe her. :P Synes hull i conch er kult, er det vanskelig å ta de av/på? 

Skrevet

Har to hull i venstre øre, og ett i høyre.

Skrevet
2 minutter siden, frøken_1975 skrev:

Haha, jeg måtte google for å skjønne noe her. :P Synes hull i conch er kult, er det vanskelig å ta de av/på? 

Haha, det skjønner jeg. Vet bare navnet på mine egne. 

Stang og kule går greit å skifte selv, ring med kule klarer jeg ikke selv, men de bytter den for meg der jeg tok den. 

Gjest frøken_1975
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det skjønner jeg. Vet bare navnet på mine egne. 

Stang og kule går greit å skifte selv, ring med kule klarer jeg ikke selv, men de bytter den for meg der jeg tok den. 

Jeg får kikke litt rundt om jeg finner noe jeg vil ha der først. Usikker på om jeg synes det er for ungdommen. Dvs 30-årene og yngre. 😂

Skrevet

Fem i det ene. Fire i det andre. Eneste smykkene jeg bruker pluss en ring på en finger. Det er symbolikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...