Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 Er det ikke en kontinuerlig oppdatering på hjemmesiden deres, da?
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 Hva handler det om ? Janos http://www.Familia-Antikvariat.no
MiniMjau Skrevet 6. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2005 det er kommet noen få band, men i morgen slipper de navnet på over 100 nye band. Roskilde er en musikkfestival i Danmark, og ikke noe tv-program.... www.roskilde-festival.dk
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #5 Skrevet 6. april 2005 Ok, da er jeg med. Trodde det var et tv-program og festivalen. Har selv vært der noen ganger og hatt det gøy (..og slitsomt) Janos http://www.Familia-Antikvariat.no
Sommerfugl83 Skrevet 6. april 2005 #6 Skrevet 6. april 2005 Programmet for når bandene skal spille og på hvilken scene kommer vel ikke før en uke før eller noe? Det pleier vel å være sånn ihvertfall.... Er foreløpig ikke så overbegeistret så satser på at det kommer noen bomber i morgen Har ikke bestemt meg for om jeg skal dra enda, men kommer Oasis *drømme* så kjøper jeg billetten imorgen uansett Været kan jo ikke bli verre enn ifjor..... *håpe håpe*
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #7 Skrevet 6. april 2005 P2 Været kan jo ikke bli verre enn ifjor..... *håpe håpe* Syntes det var fint i fjor, jeg Men det kan være fordi det var første gang.
MiniMjau Skrevet 7. april 2005 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2005 Ja, det var vel verste gjørme-bad siden 97 ifjor! Men vi bodde på et ganske fint sted uten altfor mye gjørme, og vi hadde sikret teltet ganske godt også(for vann). Jeg er verdensmester i telt-tetting. Roskilde er utrolig gøy uansett vær, band osv! Jeg synes at etter ulykken i 2000 så har det blitt så utrolig "fint" på Roskilde. Virker som om de fleste tenker på at alle skal ha det bra, og at vi passer på hverandre så godt vi kan. I år skal jeg for 6. gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå