Romla Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Hei, jeg lurer på et par ting rundt det å ta helsesøster utdanning. Jeg tenker å søke nå på deltid, men vet ikke helt hvordan jeg skal få det til å gå opp. Jobber i en 100% stilling og har barn, hus og alt som følger med. Jeg vet at jeg må snakke med sjefen om dette, men frykter at jeg ikke kommer til å få tilrettelagt for utdanning. Dette da det er få sykepleiere der jeg jobber. Det har seg og slik at når det er samling på utdanningen så er det desverre ikke muligheter for at jeg kan jobbe kveld da det er en lang pendlerveg for meg. Jeg vet at dette er en utdanning som er vanskelig å komme inn på, men vil prøve. Men er det noen som vet hva snittet her vært? Har forsøkt å finne ut av dette, men det var visst vanskelig 🙈 Jeg har og sjekket opp det med å redusere stillingen, men det ser ut til at da må man ha god grunn for dette (legeerklæring eller familiesituasjon som tilsier at du er i behov for redusert stilling). Trenger sårt noen tips 😊
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 Du må jo være tilgjengelig for å jobbe under praksisukene i tillegg til samling, så om det ikke lar seg gjøre med jobben du har må du nesten søke en annen jobb der det er mulig. Det står på skolen sin side hva poenggrensen var ved sist opptak. Anonymkode: b585c...8b9
Romla Skrevet 16. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 16. januar 2019 Har vurdert å si opp jobben og finne meg en annen jobb. Da studieplassen er 1 time en vei fra der jeg bor og jobben er 30 min en motsatt vei fra der jeg bor. Finner ikke poenggrensen. Har og sett på samordna opptak, fant det ikke der heller.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 i ålesund var det hvertfall 550 søkere på 40 plasser. Usikker på snittet men tydelig høyt. Anonymkode: c4daf...b41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå