AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #1 Skrevet 16. januar 2019 Har tatt en del tester nå og de kommer med samme svaret, svekket strek innen tidssonen, sterkere strek etter en time. Har fulgt med på syklusene mine og notert ned forskjellige ting jeg opplever med kroppen fra syklus til syklus. Men denne syklusen har jeg hatt ekstremt ømme bryst, de pleier aldri å gjøre vondt bare jeg ser på dem. Kan ikke komme bort i brystene mine uten at det svir. Har utrolig vondt i korsryggen og hoftene, føles ut som at det er opphovnet og om jeg masserer så blir smertene værre enn bedre 😣 Inatt våknet jeg med ekstreme kramper, utrolig sterke stikk kjentes det ut som. Trodde dette var fordi jeg måtte på do, men smertene var der fremdeles etter dobesøk. Begynte og grine for ingenting fra da jeg våknet og har ingen anelse over hva som skjer med meg 😫 Er to dager over ikm.. Bruker å ha noe lignende smerter under menstruasjonen min, og små pjusk av smerter under eggløsning. Men ikke slike ekstreme smerter. Hvilke tester kan jeg ta for å få et klart svar på om jeg er gravid? Noen som har/opplever det samme? Anonymkode: b07c1...7c6
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #2 Skrevet 16. januar 2019 Ta en av de testene hvor det dukker opp «gravid/ikke gravid» i vinduet. Evt blodprøve hos legen. Anonymkode: a81ad...402 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #3 Skrevet 16. januar 2019 Har du hatt samleie, kan du være gravid Anonymkode: c900a...906
maddiie Skrevet 16. januar 2019 #4 Skrevet 16. januar 2019 Jeg våknet også av «mens» smerter eller det kjentes ut som jeg måtte på do, to dager på rad. Jeg fikk positiv 5 dager etter ikm. Jeg tror du er gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå