Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg satt her en kveld og diskuterte dama til broren til ei venninne. Broren er veldig kjekk og ok, mens dama er veeldig streng og bestemt.. Jeg har sett flere sånneeksempler...snille kjekke gutter og strenge , bestemte og dominerende damer....

Jeg er ikke sånn ...med fare for å bli motsagt av noen her, så mener jeg at jeg er altfor snill!!!!! når jeg er i et forhold!!! Jeg tilgir masse! og da mener jeg masse også! jeg gir han ganske så frie tøyler, forventer meg ingenting av gaver og spør så og si aldri om de kan gjøre noe for meg... :o Jeg skal bli litt mindre snill nå hart jeg tenkt :ler: ..men hva med deg? er du sfor snill i et forhold????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gitte
Skrevet

jeg syns jeg er som deg... en kompis av meg ble droppa fordi dama mente han ikke kjøpte nok gaver til hu :hoho:

jeg forventer ikke så mye av typen... forventer vanlige ting som å overholde avtaler etc, men stort sett bare sånne ting... tror ikke jeg kommer noen vei ved å forlange massevis jeg vet ikke kommer til å skje...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg forlanger at han respekterer meg. Ut over det så vil jeg bestemme mest mulig selv i livet mitt, og ønsker ikke å bli kvalt av oppmerksomhet.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg forlanger at han respekterer meg. Ut over det så vil jeg bestemme mest mulig selv i livet mitt, og ønsker ikke å bli kvalt av oppmerksomhet.

Oi oi...jeg elsker oppmerksomhet fra den jeg er sammen med..... :o

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg synes jeg er for snill, for jeg krever veldig lite, egentlig. Gir nok mer enn jeg får... men når jeg ser hvordan enkelte damer oppfører seg mot menn/samboere/kjærester, så er jeg glad jeg er litt for snill og ikke litt for slem!

Bjørnemannen fortalte om en fyr han var på båttur med i helga, som hadde fått en skikkelig overhaling fordi han hadde sendt en melding som var for kort dagen før :o ! Bjørnemannen var i sjokk, og var veldig tydelig på at han er glad jeg ikke er sånn. Jeg var også i sjokk, og tenkte at et sånt hespetre hadde jeg i hvert fall ikke orka å holde ut med!

Gjest Anonymous
Skrevet

Oi oi...jeg elsker oppmerksomhet fra den jeg er sammen med..... :o

Det gjør jo jeg også. Men ikke å bli kvalt av det. Jeg trenger å vite at fyren har sitt eget liv, slik at jeg kan ha det også. Jeg vil ikke at han skal kjøpe blomster til meg hver uke, kjøpe smykker jeg aldri kommer til å bruke eller undertøy som ikke kler meg.

Jeg liker oppmerksomhet. Men alt med måte... :wink:

Skrevet

Jeg er generelt snill i alle forhold (venner, foreldre, søsken og kjæreste) Lar meg ikke overkjøre, men jeg gir nok mer enn jeg får. Noen av mine venner mener jeg er FOR snill med både dem og kjærester.

Gjest SumoBryter
Skrevet

Ja jeg er veldig snill og lett å leve med, men så har jeg ikke lyst til å herse noen heller. Men så tilbyr han alle de ting jeg ønsker meg da, så jeg slipper å være krevende og dominerende... Hvis det er noe jeg har lyst på som ikke er tilbud om fra før så sier jeg.... det hadde vært så fint hvis.....drømme drømme.....

Så tilbur han det likevel :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Tja, jeg tror jeg er begge deler - snill og tilgivende, men samtidig streng. Jeg stiller nok en del krav til kjæresten min, samtidig som jeg finner meg i at han ikke kan være noe jeg tvinger han til. Jeg håper jeg ikke er en sånn "bichy" kjæreste (kjenner typen..) men hverken jeg eller kjæresten min er sånne selvoppofrende fordringsløse personer heller:) Så på en måte har vi på det beste et veldig konstruktivt gi og ta-forhold.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Tja' date=' jeg tror jeg er begge deler - snill og tilgivende, men samtidig streng. Jeg stiller nok en del krav til kjæresten min, samtidig som jeg finner meg i at han ikke kan være noe jeg tvinger han til. Jeg håper jeg ikke er en sånn "bichy" kjæreste (kjenner typen..) men hverken jeg eller kjæresten min er sånne selvoppofrende fordringsløse personer heller:) Så på en måte har vi på det beste et veldig konstruktivt gi og ta-forhold.[/quote']

Må skrive under på dette, men tar bort "Jeg håper jeg ikke er en sånn "bichy" kjæreste (kjenner typen..)", for det vet jeg at jeg ikke er.

men ellers er jeg enig :wink:

Skrevet

Ja jeg er for snill. Men er det meg heldigvis bevisst. Nei da, jeg har ikke tenkt å bli slem, men må nok ta opp ting som irriterer meg når det skjer, og ikke gå og gruble over problemene.

Min kjære har nok vært litt vant til å få det som han vil, og jeg ønsker ikke at forholdet vårt etterhvert skal bevege seg i en negativ retning fordi han ikke har blitt gjort oppmerksom på hva jeg oppfatter at kan bli problematisk på sikt.

Skrevet

Jeg er ikke for snill, og godt er det, og jeg er glad sambo ikke er slik heller. Jeg bestemmer ikke over samboeren min, han har helt frie tøyler. Men jeg kan godt sette foten ned om det er noe spesielt, og klart jeg ber om ting/tjenester når jeg trenger det. Jeg synes det skal være lov å stille visse krav i et forhold, og respekt er en selvfølge.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er snill og lar han få gjøre det han ønsker, men jeg forlanger respekt og det får han av meg og!

jeg hadde ei vennine, hu var så stygg med typen sin.. hu flørta med alt og alle når han såg på og var utro flere ganger. hu kunne skjelle han ut for ingenting og si stygge ting til han. hun kalte han ekkel og homo osv.

han har holdt ut med henne i 2 år nå, og det virker ikke ut som om han har tenkt å gjøre det slutt. når han blei isammen med henne hadde han mange venner og nå har han ingen! for hu lar han ikke være med noen og hun drar ham med til sine venner og bare på fester der hennes venner er..

det er helt utrolig at noen kan finne seg i sånne ting! det ender sikkert med at han gifter seg med henne.. hvis ikke hun gjør det slutt med han..

jeg syns at slike jenter burde fått bli gamle alene!!

Skrevet

Det intrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest en del her inne er at mange jenter er for snille med husarbeidet og andre sysler i hjemmet. Det er ikke jeg, og takk for det. Vi ser begge to på det som en selvfølge at vi deler likt. Er heller ikke for snill på andre områder, men diskuterer oss i mellom hvordan ting skal og bør gjøres. Jeg blir f.eks veldig glad for å få blomster og dette vet han. Derfor får jeg også blomster, selv om dette ikke er noe jeg krever eller blir sint om jeg ikke får. Han setter ikke pris på blomster, så da får han ikke det men heller andre ting som han setter pris på (overraskende biffmiddag er en hit). Dette er jo ikke ting man krever. At man gir ordentlige beskjeder om hvor man er og når man kommer osv er derimot noe jeg krever, men det gjør han også for man blir jo bekymra dersom man ikke får kontakt.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg ser det er mange som meg her inne som er så snille med partnerene sine. Jeg tror rett og slett dette ikke bare er bra...jeg tror det er bra å sette litt krav til dem . Jeg gjorde ikke det, og jeg føler at jeg burde det.... men shit... det er aldri for sent... :):ler:

Gjest porselen
Skrevet

Jeg er nok for snill i forhold til husarbeide og slike ting dessverre, noen ganger gidder jeg bare ikke å krangle om det og tar det heller selv. Ris til egen bak.....

Jeg har derimot blitt flinkere til å hevde egne meninger med årene og det kan være en tøff tørn å takle for min kjære til tider. Det tar det tid å venne seg til.

Jeg er også snill i forhold til å la han være sammen med kompiser og hobbyer, han må heller ikke ha meldeplikt til enhve tid. Der er jeg ikke oversnill, men helt normal.

Jeg er ikke sjefete og bitchy, men bestemt på noen områder som han også er på enkelte områder......... ellers bestemmer vi vel sammen hva som skal inn i huset og ferier og slikt.

Gjest Gjesta
Skrevet
Det intrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest en del her inne er at mange jenter er for snille med husarbeidet og andre sysler i hjemmet. Det er ikke jeg' date=' og takk for det. [/quote']

Samme har jeg tenkt,..

Jeg er snill, men fordi jeg ikke frivillig tar på meg rollen som "husmor" vet jeg at noen "venner" ser på meg som en bitch,....Her fordeles alt likt,...og det fungerer utrolig bra.

Samtidig er jeg nok litt streng også med tanke på økonomi,....hvis sambo hadde brukt penger uvettig på ting som skulle betales av felleskassa blir jeg sur, fordi det da går utover min økonomi.

Gjest Dazed
Skrevet

Jeg er altfor snill.. Jeg tar initiativ til det meste. Tilgir det meste og krever lite. Men fra og med nå skal jeg være litt mer nøytral. La han få kjenne hvordan det er og ta initiativ.

Skrevet

min mann hjelper meg med det jeg trenger, men jeg ber ham ikke om så mye. men dette er jo fordi jeg er hjemme og passer knøtte. og jeg vet at hans jobb er ekstremt krevende. kommer heller ikke til å forlange så mye når jeg begynner å jobbe, men litt mer.

grunnen til det er at jeg mest sannsynlig vil få en mye mindre krevende jobb.

jeg er ikke snill, for likt skal være likt, og det syns jeg det er.

Skrevet
Jeg er ikke for snill' date= og godt er det, og jeg er glad sambo ikke er slik heller. Jeg bestemmer ikke over samboeren min, han har helt frie tøyler. Men jeg kan godt sette foten ned om det er noe spesielt, og klart jeg ber om ting/tjenester når jeg trenger det. Jeg synes det skal være lov å stille visse krav i et forhold, og respekt er en selvfølge.

Jeg er enig, og sånn har vi det også, stort sett. Vi gir hverandre plass til å gjøre våre egne ting, samtidig som at vi tar oss tid til hverandre. Synes uttrykket "frie tøyler" blir litt feil, han er jo et voksent mennekse og får gjøre som han vil. Jeg er "streng" på at vi skal gjøre like mye i hjemmet, men veldig "snill" når det kommer til å gå ut med venner, dra på byen etc. Prøve også å gjøre ting for han som jeg vet han liker og han mot meg, sånn som Fakse beskriver. Synes det er skummelt med sånne jenter som bare har kjærestene sine fullstendig "whipped" og forstår ikke at noen vil ha det sånn.

Piglet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...