Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det? Ønsker tips fra dere :)

Anonymkode: eea88...68e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Filler. Restylane er en mulighet. Har ikke prøvd selv da. Men vurderer! 

Anonymkode: f5cc7...659

Skrevet

Filler er ikke helt det jeg tenkte på, mer kremer eller serumer som forebyggende 

Skrevet

Det skal mye til før du ser forskjell. Da må du bruke retinol/a-vitamin. 

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skal mye til før du ser forskjell. Da må du bruke retinol/a-vitamin. 

Kan man bruke retinol for ansiktet til hendene da for eksempel? 

Og jeg tenker først og fremst på forebyggende, ikke rynkereduserende som retin-A. 
Vil forebyggende antiage serumer for ansiktet hjelpe for hendene også eller er det bortkastet hvis huden der er av annen type som ikke tar opp serumet og gir effekt eller no? 

Skrevet

Du kan nok rett, huden på hendene er mye tykkere enn huden i ansiktet så det vil ikke tas opp i samme skala. Dessuten har hendene rynker som hender skal ha. Jeg tror nok jeg heller ville vært flink til å smøre de før jeg la meg eller noe. Dyre kremer til hendene blir bare vasket av mange ganger om dagen, blir veldig dyrt 😢

Skrevet

Noen skjønnhetsguruer på youtube anbefaler å bruke samme produkter/behandlinger på hendene som man gjør på ansiktet, da er det vel greiest å gjøre dette på kvelden, men huden på hendene er tykkere og har ofte dypere og flere linjer så det vil jo så klart ikke ha samme effekt som på ansiktshuden. 

Dermaroller (1 til 1,5 mm nåler) på hendene kan kanskje stramme litt opp og booste kollagen produksjon over tid om det gjøres regelmessig. Men det beste rådet for forebygging er jo selvfølgelig solkrem. Hendene blir jo gjerne glemt når det kommer til å beskytte huden mot sola.

Bruker selv av og til c-vitamin serum på hendene (veldig fint under solkrem for ekstra beskyttelse og er i seg selv et bra anti age produkt) og et annet serum, selv om jeg vet det neppe har den helt store effekten.

Anonymkode: b2b3a...f17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...