Gå til innhold

Gift ved første blikk USA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som følger med? Noen tanker allerede nå?

Anonymkode: 290ca...1d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så i går på FEM (?) og ble veldig spent på om han ene feiget ut fra vielsen eller om han gikk vekk fordi han måtte trekke pusten litt, eller for å lage en scene. 

Sendes det ny episode hver tirsdag eller hvordan er sendetidene, vet du det? 

Anonymkode: 48fd3...779

Skrevet

Når og hvor går det? 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så i går på FEM (?) og ble veldig spent på om han ene feiget ut fra vielsen eller om han gikk vekk fordi han måtte trekke pusten litt, eller for å lage en scene. 

Sendes det ny episode hver tirsdag eller hvordan er sendetidene, vet du det? 

Anonymkode: 48fd3...779

Jaa, det er jeg også spent på! Jeg ble så overrasket over akkurat han, så ikke den komme. 

14 minutter siden, Puny skrev:

Når og hvor går det? 

Tirsdager 21:30 på Fem, ser det ut til. 

Skrevet

Dette står om neste episode: ”De nygifte er alene for aller første gang på bryllupnatten. Vanessa tviler på Tres' engasjement i ekteskapet, Neil møter Samanthas brutale ærlighet og David og Ashley er optimistiske angående deres felles framtid.”

Ut fra reklame og ut fra dette virker det som Samantha er litt skuffet. 

Skrevet

Heier på David og Ashley🙌 David både ser og virker som en utrolig snill person.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette står om neste episode: ”De nygifte er alene for aller første gang på bryllupnatten. Vanessa tviler på Tres' engasjement i ekteskapet, Neil møter Samanthas brutale ærlighet og David og Ashley er optimistiske angående deres felles framtid.”

Ut fra reklame og ut fra dette virker det som Samantha er litt skuffet. 

Kanskje han som gikk skal spørre pappaen til bruden om lov til å gifte seg med datteren før de gjør det? Så blir det klippet superdramatisk. De er MEGET flinke til å skape drama i amerikanske reality og vrir og vender på alt de kan. Det kan være så enkelt. Var vel en eller annen som gjorde lignende tidligere mener jeg.

Og jeg synes hun som ikke vill ha toppløse servitører i utdrikningslaget sitt virket sykt prippen og sær i denne episoden. Øynene var døde og hun hadde fakter og en oppførsel jeg mislikte.

Han halvt inderen har jeg problemer med å finne attraktiv, men tror det er fordi jeg ikke liker så feminine menn. Og hva skjedde med å ikke ha venner?

Jeg digger han litt rødhåra med skjegg. Skikkelig livlig og omgjengelig når virker det som. ❤️

Skrevet

Ashley er så sinnsykt bitch. Hun ga totalt faen i om hun såret han og virket veldig sur. Gadd ikke skjule skuffelsen.

Kanskje det bare er klippet slik, David sa at han syntes hun var morsom. Men menn er enkle, jeg tror ikke han la merke til det dårlige kroppsspråket hennes fordi han var ekstremt tiltrukket.

Men jeg tror fortsatt at hun er for tørr for han. Han fortjener en som er mer morsom og light-minded. Hun er sykelig opptatt av hvordan hun fremstår, han gir faen og slår seg løs. 

Skrevet

Jeg finner ikke Gift ved første blikk USA på dplay? Trodde alt ble lagt inn der🤔 Noen som vet om de episodene som allerede har vært, blir sendt i reprise?😊

Anonymkode: 56960...b91

• 2 uker senere...
Skrevet
På 23.1.2019 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Jeg finner ikke Gift ved første blikk USA på dplay? Trodde alt ble lagt inn der🤔 Noen som vet om de episodene som allerede har vært, blir sendt i reprise?😊

Fant heller ikke 🤨

Anonymkode: a7db0...29d

Skrevet
På 23.1.2019 den 23.17, AnonymBruker skrev:

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant heller ikke 🤨

Anonymkode: a7db0...29d

Her: https://www.dplay.no/programmer/gift-ved-frste-blikk-usa

Men det ligger bare én episode ute til enhver tid. Den gamle fjernes når det kommer ny.

Skrevet

Jeg har sett siste episode nå. 

Jeg synes det går igjen at det er dårlig stemning og mangel på kjemi, både i den norske og den amerikanske, og ikke minst viljen til og prøve. Jeg forstår at det er en vanskelig situasjon men hvis man blir med på noe sånt må man jo gi det en sjanse? De er jo matchet for en grunn. 

Skrevet

Så episode 5 nå.

Lurer på hvor disse programmene finner så rævva kvinnfolk? Hun supersure bitchen som ikke ville ha strippere i utdrikningslaget er såååååå kjeeedelig og ufordragelig. 

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen statistikk over hvor lenge disse folkene har klart å holde sammen etter at TV-kameraene ble skrudd av? 

Den norske versjonen har vel ikke bært noe særlig å skryte der...                           

Anonymkode: 01049...aa7

AnonymBruker
Skrevet
På 12.2.2019 den 22.36, loveli skrev:

Så episode 5 nå.

Lurer på hvor disse programmene finner så rævva kvinnfolk? Hun supersure bitchen som ikke ville ha strippere i utdrikningslaget er såååååå kjeeedelig og ufordragelig. 

I usa selger vel drama ganske godt 

Anonymkode: a718e...d83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samantha (?) og Neil må jo være tidenes dårligste match! Og Ashley, nå må hun seriøst skjerpe seg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...