123bmas Skrevet 12. februar 2019 #21 Skrevet 12. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neida, som selger har man kun et ansvar for å selge, og dermed å overbevise potensielle kunder. Det er ditt ansvar som potensiell kunde å sjekke påstandene og bruke sunn fornuft. "Buyer beware". Anonymkode: 0c166...40b Men igjen da, hadde ikke produktene fungert så hadde ikke folk klart å få bonuser på 87000kr og mer heller😅
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #22 Skrevet 12. februar 2019 1 minutt siden, Annihilator skrev: Nå mente jeg med det jeg skreiv at det handler om samvittigheten til de som blir selgere av slikt. Jeg kunne personlig ikke startet å selge noe jeg ikke hadde lagt meg i selen for å skjønne. Men ja, jeg tar poenget ditt altså. 😊 Samvittigheten må de nok legge til side mens de selger disse tingene. De skal ikke skjønne hvordan det virker (for det virker jo ikke, det henger ikke på greip engang), de skal lære seg utenat en ramse som de kan komme med i søvne. Anonymkode: 0c166...40b 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #23 Skrevet 12. februar 2019 2 minutter siden, 123bmas skrev: Men igjen da, hadde ikke produktene fungert så hadde ikke folk klart å få bonuser på 87000kr og mer heller😅 Kilde? Og som jeg sa, "fungere" betyr bare "bli solgt". Anonymkode: 0c166...40b 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #24 Skrevet 12. februar 2019 Når det gjelder den kaffen med olje, så er det en greie som et selskap i usa selger for tiden som de har hoppet på. Det er ingenting bra med det, det har rett og slett ingen positiv effekt utover at man får energi av fett. Alle slike mlm-selskap selger noe som liksom skal være en vidundermedisin, men greia er at det finnes ingen vidundermedisin. Når det er sagt finnes det kosttilskudd som virker, men de virker sjeldent alene, man må gjerne spise sunt og leve sunt også. Og jeg tror ikke de gode tilskuddene finnes i mlm-selskapene, da hovedhensikten til disse selskapene er at de på toppen skal tjene penger. De er altså ikke grunnlagt for å gjøre folk friskere eller verden bedre, men for at de som har grunnlagt dem skal bli rike selv. Anonymkode: ff976...da0 1
123bmas Skrevet 12. februar 2019 #25 Skrevet 12. februar 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når det gjelder den kaffen med olje, så er det en greie som et selskap i usa selger for tiden som de har hoppet på. Det er ingenting bra med det, det har rett og slett ingen positiv effekt utover at man får energi av fett. Alle slike mlm-selskap selger noe som liksom skal være en vidundermedisin, men greia er at det finnes ingen vidundermedisin. Når det er sagt finnes det kosttilskudd som virker, men de virker sjeldent alene, man må gjerne spise sunt og leve sunt også. Og jeg tror ikke de gode tilskuddene finnes i mlm-selskapene, da hovedhensikten til disse selskapene er at de på toppen skal tjene penger. De er altså ikke grunnlagt for å gjøre folk friskere eller verden bedre, men for at de som har grunnlagt dem skal bli rike selv. Anonymkode: ff976...da0 Det jeg tar som «kilde» er rett og slett at de som er distributører er avhengi av lojalkunde, det har man i 3 mnd. Hadde ikke produktene fungert så hadde heller ikke kunden fortsatt etter 3 mnd. Det er poenget mitt. Greit at du er skeptisk men hvor er dine fakta på at produktene ikke fungerer? Jeg har sett resultatene på min egen kropp så jeg vet at produktene de har fungerer. Ja sitter sikkert noen på toppen av selskapet som blir rike, men sånn er det i absolutt alle selskap. Men greia her er at om man virkelig får til det her så kan man faktisk tjene nærmere 500 000kr i mnd, og det er det noen i Norge som har fått til. Nå er ikke denne kaffen en vidunder medisin heller da, og it works har ikke BARE kaffe men mange andre fine produkter også. Jeg selger produktene med god samvittighet da jeg har testet mange av disse og selv kan vise til gode resultater
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #26 Skrevet 12. februar 2019 Disse produktene/merkene har vært til salgs i åresvis, jeg prøvde IT works i 2015. Hadde dette virket så ville det ikke vært overvektige mennesker og leger ville ha anbefalt dette i Norge. Bare tull. Man går ned de første par ukene og så er det stopp. Produktene virker spesielt godt om man spiser sunt og trener ved siden av, evt dropp produktene og spis sunt og tren. Hørt om slanke såler som ble solgt for noen år siden? Bruksanvisningen var at man måtte gå så og så langt med de hver dag, de som bet på var stort sett overvektige og da de gikk så gikk de ned i vekt (men ikke pga sålene...). Anonymkode: 0637c...006 4
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #27 Skrevet 12. februar 2019 4 minutter siden, 123bmas said: Det jeg tar som «kilde» er rett og slett at de som er distributører er avhengi av lojalkunde, det har man i 3 mnd. Hadde ikke produktene fungert så hadde heller ikke kunden fortsatt etter 3 mnd. Det er poenget mitt. Så man forplikter seg til å være kunde i 3 måneder ja. Enda en grunn til å unngå dem. "I thought I was buying one bottle for $33 (overpriced but whatever, I was trying to support a friend) but without realizing I signed up as a, “loyal customer,” which will automatically charge you $33 per month, for three months. To cancel these charges costs $50. Itworks website will not even allow you to remove credit card information before you have completed the three months." https://www.reddit.com/r/itworks/comments/81v5un/it_works_global_is_a_scam/ Anonymkode: ff976...da0
123bmas Skrevet 12. februar 2019 #28 Skrevet 12. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse produktene/merkene har vært til salgs i åresvis, jeg prøvde IT works i 2015. Hadde dette virket så ville det ikke vært overvektige mennesker og leger ville ha anbefalt dette i Norge. Bare tull. Man går ned de første par ukene og så er det stopp. Produktene virker spesielt godt om man spiser sunt og trener ved siden av, evt dropp produktene og spis sunt og tren. Hørt om slanke såler som ble solgt for noen år siden? Bruksanvisningen var at man måtte gå så og så langt med de hver dag, de som bet på var stort sett overvektige og da de gikk så gikk de ned i vekt (men ikke pga sålene...). Anonymkode: 0637c...006 Produktene kan nok ha forandret seg på 4 år da. Det funker for meg hvertfall og flere andre jeg kjenner. Hahaha slankesåler ja, nei de har jeg ikke hørt om.
123bmas Skrevet 12. februar 2019 #29 Skrevet 12. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så man forplikter seg til å være kunde i 3 måneder ja. Enda en grunn til å unngå dem. "I thought I was buying one bottle for $33 (overpriced but whatever, I was trying to support a friend) but without realizing I signed up as a, “loyal customer,” which will automatically charge you $33 per month, for three months. To cancel these charges costs $50. Itworks website will not even allow you to remove credit card information before you have completed the three months." https://www.reddit.com/r/itworks/comments/81v5un/it_works_global_is_a_scam/ Anonymkode: ff976...da0 Ja altså for all del, man må ikke forplikte seg i 3 mnd. Man kan enten handle til full pris eller betale 537kr for å få rabattene resten av livet. Så er fler muligheter. Den likeb der blir veldig feil ved å dra alle under 1 kam. Hvis man faktisk vil beholde folk så sier man ifra at man blir bunnet i 3 mnd. Og er ikke verre enn å ikke ha penger på den kontoen når det trekkes.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #30 Skrevet 12. februar 2019 Wrapsene er de samme som i 2015. Anonymkode: 0637c...006
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2019 #31 Skrevet 12. februar 2019 Denne er bra, han tar for seg Herbalife etter hvert, og hva de gjør mot folk. Dette er kyniske haier som utnytter folk som trenger penger og/eller er syke, for profitt. Anonymkode: ff976...da0 1
123bmas Skrevet 12. februar 2019 #32 Skrevet 12. februar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne er bra, han tar for seg Herbalife etter hvert, og hva de gjør mot folk. Dette er kyniske haier som utnytter folk som trenger penger og/eller er syke, for profitt. Anonymkode: ff976...da0 Wrapsene er kanskje det samme, men som alle blir forklart så er det ikke sikkert at du ser resultatet etter 1 stk. Men skjønner du er veldig ivrig på å dra it works ned i søla sammen med alle dristributørene. Viktig å ikke dra alle under en kam bare fordi du har hatt en dårlig erfaring. tenker vi kan legge denne diskusjonen på hylla, er faktisk ikke dette tråden handler om 😉
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #33 Skrevet 13. februar 2019 Vi er ulike antonymer over, sjekk anonymkoden. Spørsmålet til Ts var om dette, jeg svarer at dette er ikke nytt og jeg prøvde det over flere måneder i 2015. Jeg brukte mer enn en wraps... ja man ser resultater først (vann), men ikke i lengden. Og min erfaring er at det ikke funker. Og hadde det funket så ville helsesektoren og leger i Norge brukt dette, og det ville ikke blitt distribuert på bare homeparties og Facebook av damer som jeg ikke skal beskrive. Anonymkode: 0637c...006 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #34 Skrevet 13. februar 2019 Har en kollega som pusher disse produktene, og legger ut bilder av at hun drikker ketokaffe hver morgen, går ned i vekt og blablabla. Joda, klart du går ned i vekt når det eneste du får i deg er den kaffien! Trenger ikke hete ketokaffe heller; hadde jeg levd på vanlig kaffe hadde jeg også gått ned i vekt. 🤫 Anonymkode: bf9c6...1d1 3
123bmas Skrevet 13. februar 2019 #35 Skrevet 13. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er ulike antonymer over, sjekk anonymkoden. Spørsmålet til Ts var om dette, jeg svarer at dette er ikke nytt og jeg prøvde det over flere måneder i 2015. Jeg brukte mer enn en wraps... ja man ser resultater først (vann), men ikke i lengden. Og min erfaring er at det ikke funker. Og hadde det funket så ville helsesektoren og leger i Norge brukt dette, og det ville ikke blitt distribuert på bare homeparties og Facebook av damer som jeg ikke skal beskrive. Anonymkode: 0637c...006 Åja sorry, så ikke det 😂 fungerte på meg, og da var det ikke vann som forsvant. Men står jo at wrapen kan brukes på steder som ellers er vanskelige. Man blir jo ikke syltynn av dette
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #36 Skrevet 13. februar 2019 Sitter nå og ser på videoen under. De sier er at man blir fortalt at man kommer til å tjene penger på å selge produkter, men i virkeligheten så tjener man penger på å rekruttere andre selgere. Derfor fungerer dette som et pyramidespill, fordi det er basert på at man rekrutterer andre til å investere i produktene, og de i sin tur skal rekruttere andre til å investere i produktene etc. etc. etc. (Jeg har skjønt at det er den eneste måten man kan faktisk tjene penger på MLM-salg, altså ikke ved å bare selge produktene.) Så på grunn av måten det er lagt opp, er det altså ikke en virkelig forretning, det blir en svindel. De sier også at over 99% av de som involverer seg i MLM-selskaper taper penger, og at tallet sannsynligvis er høyere også. Han her skriver at 99.7% av dem som involverer seg taper penger: http://www.finance-guy.net/streetonomic/make-money-with-mlm Man selger egentlig heller ikke selve produktet, man selger en inntekts-mulighet, som altså er litt mer komplisert enn det de gir inntrykk av. Anonymkode: ff976...da0 2
Gjest Raggy Skrevet 13. februar 2019 #37 Skrevet 13. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en kollega som pusher disse produktene, og legger ut bilder av at hun drikker ketokaffe hver morgen, går ned i vekt og blablabla. Joda, klart du går ned i vekt når det eneste du får i deg er den kaffien! Trenger ikke hete ketokaffe heller; hadde jeg levd på vanlig kaffe hadde jeg også gått ned i vekt. 🤫 Anonymkode: bf9c6...1d1 Nesten det samme her Ei dame jeg kjenner som jeg tidligere så på som oppegående har laget en gruppe på face å lagt meg til. der hun selger It works produkter. Måten hun reklamerer for produktene på gjør at jeg nå tenker at hun må være stein stokk dum.. Og ihvertfall ikke en person du kan stole på. Ketokaffen hennes er jeg lei av å høre om. Utvidet faste med kaffe og en t-skje mtc olje kan da alle få til uten de tulle produktene med fancy navn.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #38 Skrevet 13. februar 2019 Det er en egen type mennesker som går på slike ting. De har ofte lite kunnskap om kroppen og hvordan den virker og de er ofte lette å overbevises om noe. De er lite skeptiske og har null kildekritikk. Det er jo ikke måte på hva som finnes der ute som skal være slankende, fjerne "slaggstoffer", gi deg energien tilbake osv osv. Og folk går rett på. Helt utrolig. Tenk å ikke ha noen som helst fornuft, vet ikke om det er deilig er vondt. Anonymkode: e9b29...66d 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2019 #39 Skrevet 13. februar 2019 Her er det kokt helt ned, dette er grunnen til at det er svindel: Alle pyramideselskap har en forkledning. MLM's forkledning er at man skal kunne drive med direktesalg og tjene penger på det, men greia er at man kan IKKE ha en bærekraftig inntekt fra å selge disse produktene, man MÅ rekruttere selgere, som må rekruttere selger etc. Eksperten her sier at de har ALDRI funnet noen som faktisk tjener en ok inntekt på bare å selge produktene. Anonymkode: ff976...da0
Joesi Skrevet 15. februar 2019 #40 Skrevet 15. februar 2019 På 13.2.2019 den 14.53, Raggy skrev: Nesten det samme her Ei dame jeg kjenner som jeg tidligere så på som oppegående har laget en gruppe på face å lagt meg til. der hun selger It works produkter. Måten hun reklamerer for produktene på gjør at jeg nå tenker at hun må være stein stokk dum.. Og ihvertfall ikke en person du kan stole på. Ketokaffen hennes er jeg lei av å høre om. Utvidet faste med kaffe og en t-skje mtc olje kan da alle få til uten de tulle produktene med fancy navn. Nesten så jeg tror vi kjenner samme dame😂 men det finnes nok flere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå