Gå til innhold

Jeg har det ikke bra, vil ta livet mitt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

søker ikke trøst, eller gjør jeg det? Vet ikke.

jeg har det ikke bra med meg selv. 

Driver firma med store økonomiske problemer som jeg har berget fra å være konkurs 3 ganger på 1 år. Sliter veldig med depresjon og angst og kommer meg ikke på jobb for å Berge firmaet mitt.

er i forhold med en stakkars mann som får gjennomgå mye dritt, jeg vil slå opp fordi jeg ikke klarer å ha forhold egentlig, jeg er sykelig sjalu og setter ikke på filmer som har sex scener engang.

jeg blir lei meg for en minste ting.

jeg har selvmordstanker og orker egentlig ikke leve mer, har prøvd å ordne livet mitt men det går ikke, jeg fortsetter bare i samme spor med dritt og lort og uflaks og jeg orker ikke mer.

stakkars mann som er med meg, jeg er ikke et bra menneske.

jeg er under et stort press fra mor og når jeg føler jeg gjør noe bra så får jeg alltid beskjed om at jeg ikke kommer til å klare det å det ikke er bra nok med firma. 

Jeg er arbeidsgiver å jeg prøver alt jeg kan for å være en god arbeidsgiver men alt går i dass med meg selv.

jeg har ingen livsglede lenger og orker ikke mer i en alder av 26 år.

har ødelagt livet mitt med gjeld. Og firmaet henger i tynn tråd.

Psykolog til uka, men tror ikke det hjelper for jeg har gidd opp. 

Anonymkode: 164f8...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

• Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Med vennlig hilsen,

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...