Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det? Har tørr og ganske oljete hud, så har fått beskjed om at jeg må finne noe med fukt. Hadde vært fint med noe til under 300 kr for ei krukke, og som er litt drøy. Har sett litt på koreansk kosmetikk, noe av det er litt billigere og jeg må innrømme at jeg er den typen som kjøper vin etter utseendet på flaska og det frister å bare kjøpe kjempesøte krukker med hudkrem, men hva er faktisk dugandes? 😳😂

Anonymkode: e4ffc...442

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koreansk kosmetikk er veldig bra! Jeg brukte det en periode, men jeg har sensitiv hud som reagerer på så mye, så ga litt opp.. Anbefaler deg å melde deg inn i en gruppe(bare søk koreansk kosmetikk), så får du litt du kan lese deg opp på :) Jeg har funnet ut at jeg rett og slett bare må prøve meg frem for å finne noe som fungerer for meg, og nå bruker jeg faktisk en billig krem fra normal som heter ivy aia eller noe og koster 64 kr.  Den føles litt fet med en gang, så jeg bruker den kun om natta. Om dagen bruker jeg seaweed gel cream(eller noe) fra body shop. Har også litt tørr og oljete hud samtidig. 

Skrevet

Bruker the ordinary natural moisturizing factors, har også fet og litt fuktfattig hud. Veldig fornøyd med den.

Anonymkode: 322e4...1d9

Gjest COSL Innovator
Skrevet

Jeg bruker den orange flaska fra Biotherm. Pumpeflaske på 400 ml og koster knappe 300, antakelig billigere også. Veldig drøy i bruk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...